Joi, 7 ianuarie, conglomeratul francez de lux a anunțat că achiziția bijutierului american este finalizată oficial, la mai mult de un an de la oferta sa inițială. Pentru a ajuta la implementarea planurilor sale de afaceri, Tiffany este supusă unei revizii serioase a executivului, care nu numai că sugerează ceea ce gigantul din industrie speră să realizeze cu marca, ci și modul în care intenționează să dezvolte următoarea generație a proprietarului LVMH, Bernard Arnault.
El speră ca membrii familie sale să se alăture comitetului executiv. Alexandre Arnault vine la bord ca vicepreședinte executiv pentru produse și comunicații împreună cu vicepreședintele Louis Vuitton pentru activități comerciale globale, Anthony Ledru, care a fost numit noul director executiv al Tiffany, potrivit Business Moda.
Transferul lui Ledru de la Louis Vuitton, probabil brandul de top al LVMH, alături de Dior, sugerează că grupul are obiective serioase pentru Tiffany. Dar Ledru are și o vastă experiență în domeniul bijuteriilor fine. Nu numai că a lucrat la Tiffany în trecut, dar a și servit odată ca lider al vânzărilor globale ale lui Harry Winston și a făcut o stagiu la Cartier.
Surse apropiate spun că marca Cartier este concurentul pe care Arnault speră să-l provoace Tiffany, deoarece marca este aproape inegalabilă în ceea ce privește scara și stabilitatea generală, fără a menționa percepția publică.
CV-ul lui Ledru se va dovedi critic în asigurarea faptului că Tiffany își va atinge obiectivele în viitor.
Deși tranzacționat public, LVMH este administrat efectiv ca ceva asemănător unei afaceri familiale masive sub controlul lui Bernard Arnault. Miliardarul și-a plasat în mod strategic copiii în roluri de conducere la diferite mărci aflate sub umbrela grupului, atât ca provocare, cât și ca mijloc de a-i pregăti să ajungă în locul său la un moment dat. În această vară a fost numit fiul lui, Frédéric, drept director executiv al TAG Heuer. Recent, Alexandre Arnault a fost numit la cârma Tiffany.
La doar 28 de ani, Alexandre a cunoscut un succes remarcabil alături de Rimowa, conducând marca în direcții noi, în direcția modei, cu colaborări multiple, precum cele cu Supreme . Dar Tiffany este o afacere și mai mare, iar industria va urmări cu atenție pentru a vedea dacă își poate repeta realizările.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.
Numărul milionarilor în criptomonede a crescut la un nivel fără precedent și a ajuns la 241.700 de persoane în întreaga lume, potrivit raportului Crypto Wealth Report 2025, publicat recent de Henley & Partners, lider internațional în consultanță în domeniul rezidenței și cetățeniei, care prezintă date exclusive furnizate de firma globală de informații financiare New World Wealth.
Preţul aurului a atins marţi pe pieţele din Asia un nou maxim istoric de 3.508,73 dolari uncia, depăşind precedentul record de 3.500,10 dolari atins în luna aprilie, pe fondul aşteptărilor că Rezerva Federală americană va reduce dobânzile, transmite Bloomberg.