LVMH este cea mai valoroasă companie din Europa

LVMH a devenit cea mai valoroasă companie din Europa, după ce a depășit cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, Nestle.

Conform datelor Finaria, capitalizarea bursieră a grupului francez a fost de aproximativ 319,4 miliarde de dolari (264,6 miliarde de euro) începând cu 26 februarie 2021. Această creștere l-a ajutat să depășească Nestle, care a fost evaluată la aproximativ 292 miliarde de dolari (242 miliarde de euro). În prezent, imperiul în continuă expansiune al lui Bernard Arnault valorează 328,9 miliarde de dolari. La nivel mondial, LVMH ocupă locul 21 în topul celor mai valoroasă companii. Apple se află pe primul loc, cu o capitalizare de piață de puțin peste 2,1 trilioane de dolari.

Fiind cel mai mare grup de lux din lume, LVMH cuprinde 75 de mărci din cinci categorii, printre care celebra Louis Vuitton, marca de șampanie și băuturi spirtoase Moet-Hennessey și casele de modă Dior, Givenchy și Fendi. De asemenea, conglomeratul a achiziționat recent bijutierul american Tiffany & Co. pentru 15,8 miliarde de dolari, aceasta fiind cea mai scumpă afacere din istoria grupului de lux.

În timp ce acțiunile (și profiturile) LVMH au scăzut semnificativ în prima jumătate a anului 2020 din cauza pandemiei de Covid-19, la începutul lunii noiembrie acestea au revenit și au terminat anul cu un câștig de aproape 24%, la 617 dolari (510 euro). De fapt, prețul acțiunilor LVMH a crescut cu aproape 43% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Președintele LVMH, Bernard Arnault, are cu siguranță motive să zâmbească.

În ansamblu, veniturile LVMH au scăzut cu 16%, până la 53 miliarde de dolari (44,7 miliarde de eurp) în 2020, ceea ce nu este deloc rău, având în vedere circumstanțele. Performanța solidă a grupului se datorează, în primul rând, diviziei sale de modă. De-a lungul anului 2020, veniturile organice ale acestei divizii au scăzut doar cu 3%, reprezentând astfel 86,5% din profiturile LVMH pentru 2020.

În al doilea rând, vânzările rezistente ale LVMH în toată Asia. Grupul a înregistrat anul trecut 34% din vânzările sale în Asia (în creștere cu 21% anual), comparativ cu 24% în Statele Unite. În schimb, vânzările în Europa au scăzut cu 24 %. De asemenea, grupul a reușit să stimuleze vânzările online. În ceea ce privește anul 2021, analiștii prognozează o creștere cu 18% a veniturilor și o creștere cu 67% a câștigurilor pentru LVMH. 

Președintele grupului este la fel de optimist. „Într-un context care rămâne incert, chiar și cu speranța vaccinării care ne arată un sfârșit al pandemiei, suntem încrezători că LVMH este într-o poziție excelentă pentru a recupera”, a spus Bernand Arnault într-un comunicat.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Julia Roberts este noul ambasador Chopard

Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.

Pantelleria | Paradisul sălbatic din largul coastei italiene

Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.

Gucci sărbătorește 100 de ani cu un spectacol glam și sexy

Pentru a lansat noua colecție de toamnă-iarnă Gucci numită Aria, Alessandro Michele ne-a invitat la o petrecere aniversară care îmbină istoria lui Gucci, perioada Tom Ford și codurile Demnei Gvasalia la Balenciaga.

Vila de 23 mil. $ oferă o felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley

O casă în stil italian, în valoare de 23 de milioane de dolari, oferă o mică felie de Bella Italia chiar în Silicon Valley, din California.

Salma Hayek încearcă un nou tratament de îndepărtare a cearcănelor și arată ca un supererou

Salma Hayek este gata să lupte împotriva criminalității! Ei bine, la un alt nivel. Actrița nominalizată la Oscar, în vârstă de 54 de ani, a împărtășit sâmbătă, o fotografie de pe scaunul din salonul de frumusețe.

Kanye West pregătit pentru o nouă relație. Ce părere are Kim Kardashian

Kim Kardashian (39 de ani) și Kanye West (43 de ani) nu au divorțat încă oficial dar rapperul american se gândește deja la următoarea sa relație.

Demi Lovato începe un nou capitol: „Presiunea era prea mare”

Demi Lovato vorbește sincer despre dependența de droguri și depresie în documentarul „Dancing With The Devil”. Într-un interviu recent, ea împărtășește și mai multe detalii personale despre cea mai dificilă perioadă din viața ei.

Cât câștigă Adelina Pestrițu din postările făcute pe Instagram

Adelina Pestrițu este unul dintre cei mai populari influneceri din România. Activitatea sa de pe rețelele de socializare este urmărită de peste 1,7 milioane de internauți.

Malta îți dă bani să mergi în vacanță. Ce trebuie să faci?

Malta va plăti până la 100 de euro turiştilor care decid să-şi petreacă vacanţa de vară în această ţară, o măsură prin care autorităţile malteze doresc să sprijine sectorul turistic în plină pandemie de coronavirus şi pentru care a alocat 3,5 milioane €.

LVMH înregistrează vânzări uriașe în primul trimestru din 2021

Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.

Licitații | Christie's este pe cale să scrie istorie cu Sakura Diamond

Este natural, roz și complet captivant. Nu, nu vorbim despre florile de cireș care înfloresc în toată Japonia în această primăvară, ci de super-rara Sakura Diamond pe care Christie's o scoate la licitație.

FW 2021 | Celine mizează pe un dulap confortabil

După Chambord, Celine își invită publicul să descopere următoarea colecție de toamnă-iarnă printr-un videoclip hipnotic la Château de Vaux-Le-Vicomte.

Fabrică Valentino, distrusă de flăcări. Pierderile sunt uriașe!

O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Alibaba, sancțiuni record pentru comportamentul monopolist din China

Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Proprietarul Gucci, Kering, deschide un nou hub logistic global în Italia

Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Traficul aerian internațional de pasageri s-a prăbușit în ultimul an și nu dă semne de revenire

Traficul aerian internaţional de pasageri a scăzut cu 89% în februarie 2021, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, în condiţiile în care numărului cazurilor de Covid-19 a revenit la creştere

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce experiențele de vânzare cu amănuntul contează pentru mărcile de lux

Comerțul cu amănuntul este un punct de contact critic, deoarece este locul în care mărcile își pot confirma și întări povestirile digitale sau le pot distruge neglijent. Întrucât consumatorii petrec mult mai mult timp online, pur și simplu se așteaptă mult mai mult atunci când decid să petreacă timp cu un brand în lumea fizică. Și multe mărci uită acest lucru: o experiență copleșitoare poate pune capăt relației dintre client și marcă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC