Conform datelor Finaria, capitalizarea bursieră a grupului francez a fost de aproximativ 319,4 miliarde de dolari (264,6 miliarde de euro) începând cu 26 februarie 2021. Această creștere l-a ajutat să depășească Nestle, care a fost evaluată la aproximativ 292 miliarde de dolari (242 miliarde de euro). În prezent, imperiul în continuă expansiune al lui Bernard Arnault valorează 328,9 miliarde de dolari. La nivel mondial, LVMH ocupă locul 21 în topul celor mai valoroasă companii. Apple se află pe primul loc, cu o capitalizare de piață de puțin peste 2,1 trilioane de dolari.
Fiind cel mai mare grup de lux din lume, LVMH cuprinde 75 de mărci din cinci categorii, printre care celebra Louis Vuitton, marca de șampanie și băuturi spirtoase Moet-Hennessey și casele de modă Dior, Givenchy și Fendi. De asemenea, conglomeratul a achiziționat recent bijutierul american Tiffany & Co. pentru 15,8 miliarde de dolari, aceasta fiind cea mai scumpă afacere din istoria grupului de lux.
În timp ce acțiunile (și profiturile) LVMH au scăzut semnificativ în prima jumătate a anului 2020 din cauza pandemiei de Covid-19, la începutul lunii noiembrie acestea au revenit și au terminat anul cu un câștig de aproape 24%, la 617 dolari (510 euro). De fapt, prețul acțiunilor LVMH a crescut cu aproape 43% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Președintele LVMH, Bernard Arnault, are cu siguranță motive să zâmbească.
În ansamblu, veniturile LVMH au scăzut cu 16%, până la 53 miliarde de dolari (44,7 miliarde de eurp) în 2020, ceea ce nu este deloc rău, având în vedere circumstanțele. Performanța solidă a grupului se datorează, în primul rând, diviziei sale de modă. De-a lungul anului 2020, veniturile organice ale acestei divizii au scăzut doar cu 3%, reprezentând astfel 86,5% din profiturile LVMH pentru 2020.
În al doilea rând, vânzările rezistente ale LVMH în toată Asia. Grupul a înregistrat anul trecut 34% din vânzările sale în Asia (în creștere cu 21% anual), comparativ cu 24% în Statele Unite. În schimb, vânzările în Europa au scăzut cu 24 %. De asemenea, grupul a reușit să stimuleze vânzările online. În ceea ce privește anul 2021, analiștii prognozează o creștere cu 18% a veniturilor și o creștere cu 67% a câștigurilor pentru LVMH.
Președintele grupului este la fel de optimist. „Într-un context care rămâne incert, chiar și cu speranța vaccinării care ne arată un sfârșit al pandemiei, suntem încrezători că LVMH este într-o poziție excelentă pentru a recupera”, a spus Bernand Arnault într-un comunicat.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.