Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

Aceasta este o premieră pentru casa pariziană care se mândrește cu o istorie de 170 de ani și este numit primul apartament Louis Vuitton din lume. 

Cu sediul în Singapore, acest „apartament” exclusivist, întins pe o suprafață de 690 mp, are trei saloane și nenumărate produse Louis Vuitton. Este situat chiar deasupra celui mai mare magazin dedicat femeilor Louis Vuitton din Singapore, la Ngee Ann City.

Asemănător unui apartament șic francez, zona exclusivistă împărțită într-o zonă de expoziție, Sala Principală și Galeria se adresează femeilor, bărbaților și oferă bijuterii și ceasuri de înaltă calitate pentru VIC sau clienți foarte importanți. Nu este nevoie de geniu pentru a ghici că cel mai mare spațiu este rezervat femeilor care iubesc tot ce vine de la biroul lui Ghesquière. 

Încăperea fermecătoare este îmbunătățită prin adăugarea de fotolii franțuzești de epocă sau de canapeaua Pierre Augustin Rose personalizată în timp ce răsfoiți cea mai recentă colecție de prêt-à-porter a casei, conform Straitstimes.

Al doilea salon este dedicat bărbaților. Spațiul poate fi mai mic, dar cu designul lui Damier pe pereți. Apartamentul LV aduce un omagiu istoriei sale și prezintă o colecție de genți de călătorieLouis Vuitton suspendate de baloane cu aer cald. Nu lipsește „spiritul călătoriei”, adus în viață de designerul de interior francez Stephanie Coutas.

Revenind la saloane, ultimul include bijuteriile și ceasurile Louis Vuitton. Singurul lucru care strălucește mai tare este candelabru de epocă din 1970 suspendat de tavan. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Surpriză în lumea modei. Casa de modă Christian Lacroix are un nou proprietar

Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.

Brandul Y/Project își încetează activitatea, după 14 ani

Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.

Rolls-Royce marchează un an remarcabil

Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.

K-Beauty și C-Beauty: care sunt diferențele dintre cele două tendințe de frumusețe?

Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.

Cea mai scumpă pernă din lume costă 11.000 de dolari

Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.

Războiul ascuns dintre Teo Trandafir și Mihaela Rădulescu

Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.

Globurile de Aur 2025. Cadoul pentru câștigători va valora 1 mil. $ – Iată ce se află înăuntru

Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.

Reediția Louis Vuitton x Murakami este o colecție de 200 de piese Monogram Multicolore

Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.

Schiaparelli Evening: colecția-capsulă perfectă pentru petreceri de neuitat

De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.

Jacquemus revine la Săptămâna Modei pentru bărbați

După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.

The Macallan și Cirque du Soleil se asociază pentru noi whisky-uri

The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.

Noile garaje ultra-luxoase ale Bugatti sunt personalizate pentru mașini

O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN