Pentru L'Oréal, caracteristica frumuseții constă în incluziune și accesibilitate, motiv pentru care conglomeratul face un pas înainte în această direcție odată cu lansarea unui nou prototip de tehnologie care răspunde nevoilor persoanelor cu mobilitate limitată a brațelor și mâinilor. Numit HAPTA, inovația este primul aplicator de machiaj computerizat ultra-precis din lume.
Nicolas Hieronimus, CEO al L'Oréal Groupe, a spus: „Pentru L'Oréal, viitorul frumuseții este incluziv, iar acest viitor va fi făcut mai accesibil prin tehnologie. Cele două tehnologii de consum pe care le dezvăluim anul acesta la CES reprezintă adevăratul scop al companiei noastre: de a crea frumusețea care mișcă lumea.”
HAPTA, care va debuta ca aplicator de ruj de la Lancôme în acest an, prezintă un atașament magnetic pentru utilizare ergonomică adaptabilă alături de 360 de grade de rotație și 180 de grade de flexie. Caracteristica sa de clic le permite utilizatorilor să seteze configurații personalizabile și să utilizeze controale inteligente de mișcare.
Barbara Lavernos, CEO adjunct al Cercetare, Inovare și Tehnologie la L'Oréal, a adăugat: „Inclusivitatea se află în centrul strategiei noastre tehnologice de inovare și frumusețe. Suntem dedicați și pasionați să aducem noi tehnologii care alimentează serviciile de înfrumusețare care sporesc și ating dorințele, așteptările și nevoile nesatisfăcute ale fiecărui individ.”
Compania a dezvăluit, de asemenea, L'Oréal Brow Magic, un instrument motorizat care îi ajută pe oameni să obțină un aspect personalizat al sprâncenelor în confortul casei lor. Invenția folosește 2.400 de duze mici și tehnologie de imprimare pentru a oferi utilizatorilor cea mai precisă formă a sprâncenelor în câteva secunde și recomandări pentru microblading, micro-umbrire sau efecte de umplere.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.