La fel ca lenjeria de corp, măștile sunt refolosibile, sunt făcute din materiale respirabile și ușoare la atingere. Măștile au fost lansate sâmbătă în cinci culori tonale: Nisip, Argilă, Sienna, Cacao și Onyx, cu prețuri începând de la 8 dolari. La doar câteva ore de la lansarea produsului, Kim a scris pe Twitter că stocul s-a epuizat dar că vor continua să producă.
„Din păcate, măștile noastre de pe @skims s-au vândut astăzi, dar lucrăm cu partenerul local din L.A. pentru a produce altele cât mai repede posibil”, a spus Kim Kardashian West pentru cei 64 de milioane de fani.
Skims, brandul fondat de Kardashian anul trecut, donează 10.000 de măști pentru organizațiile nonprofit Baby2Baby, Good+Foundation și LA Food Bank și grupul National Domestic Workers Alliance.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.
Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.