Vânzarea a inclus 38 de ceasuri Patek Philippe și un lot de brățări de epocă Gay Freres, toate deținute de un singur colecționar. „Vedeta” evenimentului a fost un ceas ref. 2499 din aur roz cu un cadran „Gobbi Milano”.
Ceasul de 37,5 mm din 1957 avea o estimare înainte de vânzare între 3 și 6 milioane de dolari. Cu toate acestea, patru ofertanți au concurat agresiv pentru ceas, ridicând rapid prețul la 7,68 milioane de dolari. Acest lucru l-a făcut imediat cel mai scump Ref. 2499, spulberând recordul anterior cu o marjă considerabilă.
Ceea ce este interesant este că ceasul din punct de vedere istoric a deținut anterior același record în 2007, când s-a vândut la Sotheby's Geneva pentru 2,7 milioane de franci elvețieni. A păstrat recordul timp de mai bine de un deceniu, înainte de a fi depășit în 2018 de un Ref. Asprey din aur galben. 2499 pentru aproximativ 4 milioane de dolari.
Patek Philippe, care a stabilit recordul, a fost unul dintre cele patru ref. 2499 de exemplare vândute la licitație, toate aparținând unui proprietar misterios, fără nume, de origine americană, care a început să colecteze ceasuri rare de epocă acum 30 de ani, după ce și-a vândut afacerea. Se crede că la un moment dat, colecția din California avea peste 400 de ceasuri importante din punct de vedere istoric. Acum la 80 de ani, respectivul proprietar a început să-și vândă colecția prin Sotheby's în urmă cu aproximativ patru ani, stabilind mai multe recorduri pe parcurs.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.