Ceasul original a debutat la Târgul de la Basel în 1972 și a continuat să creeze cea mai populară linie pentru marca de ceasuri. Pentru a sărbători 50 de ani de la lansarea Royal Oak, Sotheby’s a anunțat cu câteva luni în urmă o licitație unică ca un tribut adus geniului ceasornicului, care ar include o sută de modele originale de ceasuri, desene și picturi în acuarelă ale lui Genta, provenite din moșia sa, conduse de soția sa Evelyne Genta.
Licitația Gérald Genta: Icon of Time a fost împărțită în trei vânzări, iar prima s-a încheiat pe 24 februarie, cu ciocanul căzând pe un total de 31 de loturi. Cel mai valoros articol care va fi vândut este un „prototip original al Audemars Piguet Royal Oak” care a ajuns la 564.500 CHF (aproximativ 611.500 de dolari).
Designul original din 1972 al ceasului ionic este o operă de artă în acuarelă pe hârtie care prezintă toate detaliile și elementele de design ale Royal Oak. Semnată personal de Gérald Genta însuși, opera de artă a venit și cu un NFT cu certificate digitale pentru a-și dovedi autenticitatea.
Interesant este că Sotheby’s nu a dat estimări înainte de vânzare. Dar este oricum dificil să pună valoare unui astfel de obiect rar și de colecție. Se pare că opera de artă a fost achiziționată de Audemars Piguet făcând oferta câștigătoare cu doar opt secunde rămase la ceas.
Potrivit lui Hodinkee, designul prototipului va fi expus la impresionantul muzeu proiectat de Bjarke Ingels al AP, care a fost finalizat în 2020. Licitația Gérald Genta: Icon of Time se va încheia la Geneva în mai 2022.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.