Succesorul modelului un pic mai mic LY650 are 21 m lungime și poate găzdui 15 persoane și are șase paturi. Dezvăluit la Japan International Boat Show 2024, iahtul de lux a atras atenția pentru impresionanții săi 2.700 de cai pe marea liberă, care vor fi construiți de echipa Horizon Group din Asia.
Cu noțiunea „o ascunzătoare în mijlocul mării, oferind un spațiu în care clienții pretențioși se pot simți liberi și în largul lor”, acest iaht a suferit modificări specifice pentru a-și transforma etosul în realitate.
Pentru început, platforma de înot și flybridge-ul au fost extinse pentru a găzdui mai mulți oaspeți pe punte. Flybridge-ul reînnoit are acum o zonă de lounge spațioasă cu un grătar pentru ca grupurile și familiile să se bucure împreună.
Cei care au doar relaxare pe agenda lor se pot îndrepta către platforma de înot care a fost extinsă cu 700 mm. Lexus LY680 nu este un superyacht, dar este un iaht superb, totuși, cu o grindă respectabilă de 6 m, realizată de Nuvolari Lenard.
Oaspeții se pot relaxa în cele trei cabine de pe puntea inferioară și se pot bucura de conversații într-un salon plin de lumină de pe puntea principală. Pentru mese delicioase, iahtul de lux include o bucătărie și o stație de cârmă pe puntea principală. Vibe-ul general al vasului este completat cu o canapea confortabilă în formă de rinichi, amplasată într-un colț, un scaun de pluș vizavi și ferestre panoramice care fac spațiul să pară mai mare.
Designerii au adăugat o notă de lux utilizând materiale precum lemnul întunecat, lăcuit. Oamenii care sunt interesați de Lexus LY680 vor trebui să furnizeze peste aproximativ 5,1 milioane de dolari pentru ambarcațiunea propulsată de o pereche de motoare Volvo D13 turbo de 12,8 litri capabile să furnizeze 1.350 CP fiecare la unitățile IPS.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.