Un rezultat care depășește ceea ce a fost anunțat în octombrie anul trecut, când compania și-a redus valoarea acțiunilor la un miliard față de 1,25 conturată anterior, în fața unui „mediu macroeconomic foarte schimbat” și „în concordanță cu „jucătorii comparabili din sector”.
Dar suma strânsă cu IPO, amintește Reuters, este încă cu mult mai mică decât cele 544 de milioane de dolaridecât cea sperată de grup în luna martie.
Directorii conglomeratului asiatic au fost prezenți pentru a suna clopoțelul de deschidere la ora 9:30, împreună cu echipele de conducere ale mărcilor controlate și ale Primavera Capital Acquisition Corporation (PCAC). Ascensiunea către IPO a Grupului Lanvin, cunoscut până acum un an sub numele de Fosun Fashion Group, începuse de fapt în această primăvară printr-un spac, prin convenirea unei fuziuni cu compania de vehicule PCAC.
Odată cu încasările din tranzacție, jucătorul de lux plănuiește să continue să investească în portofoliul său actual de mărci, construindu-și rețeaua de magazine de retail și canale digitale și extinzându-și prezența în zone precum Statele Unite și China, încă relativ lipsite de personal.
Orizontul grupului este însă plin de noi provocări. Presiunile inflaționiste și creșterile de prețuri afectează și sectorul luxului, deși rezistent, dominat de giganți cu care nu va fi ușor de înfruntat. Pentru 2022, veniturile anuale ale Grupului Lanvin sunt de așteptat să ajungă la 424 de milioane de dolari, față de miliardele generate de giganții LVMH și Kering.
Adelina Pestrițu a dezvăluit detalii despre câștigurile financiare de pe urma proiectelor din mediul online.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.