Campania care susține această colaborare fără precedent a fost filmată la Muzeul Luvru cu Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried și He Cong, toți ambasadori ai acestei colaborări. Aceste patru personalități, fiecare o imagine a frumuseții timpului nostru, întruchipează caracteristicile și miturile câtorva icoane sculpturale prin personalitățile lor puternice.
Astfel, Lancôme s-a inspirat din Venus de Milo, Victory of Samothrace, Corine, Diana of Gabies, Nymphe with a Scorpion, Echo, Hygieia, Venus of Arles și, în sfârșit, Hermafrodita. Fiecare dintre aceste capodopere, prin povestea sa și prin cea a mitului pe care îl întruchipează, a inspirat-o pe Lisa Eldridge: Global Creative Director al Lancôme Makeup, să creeze această colecție de machiaj.
„Alegerea Venusului lui Milo, a Nimfei cu scorpion sau a Dianei din Gabies ca ambasadori pentru această campanie aduce noi perspective asupra imaginilor iconice și inspiratoare ale antichității, contrastându-le cu reprezentările și standardele contemporane. Colecțiile Muzeului Luvru sunt fascinante în felul în care ne lasă să vedem și să înțelegem modul în care aceste standarde sunt interpretate, transformă și evoluează. Prin această colaborare, Luvru, un centru de artă contemporană, ajută la redactarea imaginii de astăzi despre frumusețe", a declarat Laurence des Cars, președinte și director, Muzeul Luvru, într-o declarație.
„Prin continuarea dialogului dintre brandul nostru francez, cu o istorie bogată de aproape 90 de ani, și cel mai emblematic templu de artă din lume, căutăm să promovăm noi perspective asupra frumuseții pentru femeile de astăzi, bazate pe moștenirea noastră artistică și să sărbătorim frumusețea în continuă evoluție. natură”, a adăugat Françoise Lehmann, director general, Lancôme International.
Valeria Nicov, moldoveanca surprinsă sărutându-se pe stradă cu actorul Sean Penn, a stârnit imediat atenția presei internaționale.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
În urmă cu aproximativ o săptămână, Babs a postat o fotografie, în care apare pe patul de spital. Aceasta a dat de înțeles că urmează să fie supusă unei intervenții chirurgicale, însă nu a dat detalii despre ceea ce urmează să se întâmple.
Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.
Nadia Comăneci primește lunar o pensie de la statul român. În urma deciziei de recalculare, renta ei viageră de sportiv nu va crește, dar nici nu va fi micșorată.
Antonia, în vârstă de 35 de ani, este, fără dar și poate, una dintre cele mai frumoase și de succes femei din România.
Ceasul scump a fost proiectat de renumitul bijutier Jacob Arabo.
Chiar la timp înainte de sosirea toamnei, această linie de dorit este caracterizată de modele moi în formă de pernă.
Al doilea cel mai mare diamant din lume a fost dezgropat în Botswana, oferind o oarecare redresare unui sector devastat de creșterea pietrelor produse în laborator.
Alina Vidican și Claude Senhoreti au sărbătorit ieri, 27 august, trei ani de căsătorie. Cu această ocazie, omul de afaceri brazilian i-a transmis public iubitei sale, care e fosta soție a lui Cristi Borcea, un mesaj special, încheiat cu un sincer „Te iubesc”.
Acest parteneriat dintre actrița americană și celebrul brand de lux simbolizează unirea a două figuri emblematice care împărtășesc o viziune comună asupra eleganței, stilului și angajamentului.
Expresia „very demure, very mindful” a devenit virală pe rețelele de socializare după ce a fost folosită într-un videoclip TikTok. Chiar și celebritățile noastre preferate se implică în asta.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.