Campania care susține această colaborare fără precedent a fost filmată la Muzeul Luvru cu Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried și He Cong, toți ambasadori ai acestei colaborări. Aceste patru personalități, fiecare o imagine a frumuseții timpului nostru, întruchipează caracteristicile și miturile câtorva icoane sculpturale prin personalitățile lor puternice.
Astfel, Lancôme s-a inspirat din Venus de Milo, Victory of Samothrace, Corine, Diana of Gabies, Nymphe with a Scorpion, Echo, Hygieia, Venus of Arles și, în sfârșit, Hermafrodita. Fiecare dintre aceste capodopere, prin povestea sa și prin cea a mitului pe care îl întruchipează, a inspirat-o pe Lisa Eldridge: Global Creative Director al Lancôme Makeup, să creeze această colecție de machiaj.
„Alegerea Venusului lui Milo, a Nimfei cu scorpion sau a Dianei din Gabies ca ambasadori pentru această campanie aduce noi perspective asupra imaginilor iconice și inspiratoare ale antichității, contrastându-le cu reprezentările și standardele contemporane. Colecțiile Muzeului Luvru sunt fascinante în felul în care ne lasă să vedem și să înțelegem modul în care aceste standarde sunt interpretate, transformă și evoluează. Prin această colaborare, Luvru, un centru de artă contemporană, ajută la redactarea imaginii de astăzi despre frumusețe", a declarat Laurence des Cars, președinte și director, Muzeul Luvru, într-o declarație.
„Prin continuarea dialogului dintre brandul nostru francez, cu o istorie bogată de aproape 90 de ani, și cel mai emblematic templu de artă din lume, căutăm să promovăm noi perspective asupra frumuseții pentru femeile de astăzi, bazate pe moștenirea noastră artistică și să sărbătorim frumusețea în continuă evoluție. natură”, a adăugat Françoise Lehmann, director general, Lancôme International.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.