Conform raportului financiar Pop Mart, veniturile au crescut cu 204% față de anul precedent, ajungând la (aproximativ 1,93 miliarde de dolari, în timp ce profitul net a urcat spectaculos cu 396,5%, la 636 milioane de dolari. Franciza de top a companiei, The Monsters, care include personajul Labubu, a generat vânzări de 670 milioane de dolari, adică 34,7% din vânzările totale.
Această ascensiune meteorică a atras încrederea investitorilor. Acțiunile Pop Mart au crescut cu peste 230% de la începutul anului, ridicând capitalizarea de piață la un nivel impresionant de 38–44 miliarde de dolari, depășind rivali consacrați precum Mattel, Hasbro și Sanrio la un loc.
La baza acestei creșteri explozive se află Labubu, creat de artistul Kasing Lung în 2015 și introdus în seria de cutii-surpriză Pop Mart în 2018. Plușul a depășit statutul de simplă jucărie. Astăzi, a devenit un accesoriu de modă, fiind văzută atârnată de genți Hermès Birkin și purtată de vedete precum Rihanna, David Beckham și Lisa din BLACKPINK.
CEO-ul Pop Mart, Wang Ning, a atribuit succesul suplimentar piețelor externe, anticipând că vânzările internaționale vor depăși veniturile domestice în acest an, cdatorită vânzărilor din America de Nord, care este pregătită să depășească Asia de Sud-Est. În SUA, veniturile au crescut uluitor cu 1.100%, ajungând la 315 milioane de dolari, în timp ce vânzările internaționale au reprezentat circa 40% din total.
Compania își extinde constant prezența globală, având 571 de magazine fizice și 2.597 de „roboți-vânzători” în 18 regiuni, inclusiv 40 de noi deschideri în prima jumătate a lui 2025. Planurile pentru acest an includ încă 100 de locații în afara Chinei.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.