A fost numit „copilul deprimat” al rockului și al punkului. Mișcarea grunge, născută la mijlocul anilor '80 și popularizată de artiștii anilor '90, precum Kurt Cobain, a influențat multe sectoare. Muzică desigur, modă, dar și lumea frumuseții. La acea vreme, stilul a fost destinat să meargă contra cerințelor. Părul este ud și lung.
Buzele sunt date cu roșu mat, machiajul ochilor este fumuriu. Foarte repede, aspectul grunge a sedus casele de modă, multe modele și tineri cântăreți. Treizeci de ani mai târziu, când am renunțat la eyeliner-ele negre lui Avril Lavigne, în 2002, generația Z redescoperă grunge-ul.
Pe Instagram, nu mai putem număra numărul de ochi fumurii. O tendință confirmată de mărcile de lux de pe podiumul ultimelor lor prezentări de modă precum Dior sau Chanel. Pe Tik Tok, aplicația care revoluționează lumea frumuseții, tendința își face din nou loc. Dovada este hasthag-ul #grunge care are mai mult de un miliard de vizualizări. Același succes, pentru #grungeaesthetic (143 milioane vizualizări) sau #grungemakeup (6,2 milioane vizualizări).
În 2021, aspectul grunge va fi mult mai lucrat. Gata cu ochii fumurii machiați pe fuă, astăzi tinerii se concentrează asupra tenului cu tonuri foarte palide, pe gură folosesc diferite rujuri de la roșu la maro, dar și creion și fard negru pentru un smokey eyes XXL.
Pentru acest ultim pas, tinerele din generația Z nu se zgârcesc la produse. După aplicarea corectorului în jurul ochiului, trasează o linie cu creion negru pe pleoapa superioară care coboară în mucoasa inferioară. Folosind o umbră de ochi de aceeași culoare, ele adaugă substanță la nivelul genelor pleoapei inferioare. Pentru a merge mai departe, unele chiar creează cearcăne false. O tendință controversată care transformă aspectul grunge într-un machiaj ultra-sofisticat.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.