Compania este cunoscută pentru versiunile iPhone ridicol de ostentative care sunt decorate cu bijuterii, materiale rare și chiar obiecte absurde, cum ar fi un Rolex. Un YouTuber rus a scos recent din cutie un iPhone 14 modificat de Caviar, despre care se spune că este cel mai scump din lume, cu un preț de aproximativ 500.000 de dolari. Denumită CVR Edition, căștile personalizate Vision Pro de la Caviar urmează aceeași formulă; deși nu este încrustat cu diamante sau alte pietre prețioase rare.
Prezentat ca un computer spațial revoluționar de către gigantul tehnologic din Cupertino, Caviar susține că a făcut magie pentru a transforma gadgetul într-o operă de artă de designer. Se spune că ediția CVR este inspirată de ochelarii flip-up ai lui Tom Ford și de măștile de schi Gucci. Potrivit companiei, scutul rabatabil din aur de 18K al versiunii personalizate a fost creat pentru a ascunde caracteristica dezbinătoare a vizualizării Vision Pro și pentru a vă „proteja confidențialitatea”. „Judecând după reacția publicului, nu toată lumea apreciază să-și arate ochii pe ecranul extern”, explică compania. „Cu versiunea Caviar, vă puteți păstra confidențialitatea dacă doriți. Alegerea vă aparține.”
Pe lângă capacul rabatabil, Caviar a îmbrăcat întregul set cu cască în aur, inclusiv corpul din aluminiu și coroana digitală. Headset-ul este decorat cu peste 1.5 kg de aur de 18K, iar banda de fixare este realizată din piele Connolly, aceeași furnizată și către Curtea Regală Britanică și cea folosită pe Rolls-Royce.
În ediție Caviar, ochelarii au și un cover pentru zona frontală astfel că potențialii cumpărători vor putea renunța la acea funcționalitate EyeSight prin care cei din jur pot vedea ochii utilizatorilor printr-un stream video. Acest model de lux are un preț de pornire de 39.900 dolari și vor exista doar 24 de unități, cu lansarea programată pentru toamna anului viitor.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.