După ce și-a păstrat proprietatea deplină asupra Kylie Cosmetics încă de la lansarea sa în 2015, Kylie Jenner a vândut oficial o participație majoritară din afacerea sa conglomeratului de produse de înfrumusețare Coty, cu 600 de milioane de dolari.
Jenner, 22 de ani, a vândut o participație de 51% din Kylie Cosmetics către Coty, care deține alte mărci de frumusețe, inclusiv Covergirl, OPI, Rimmel, GHD și Clairol. Compania are acum o valoare de aproape 1,2 miliarde de dolari, relatează Business of Fashion. În timp ce Jenner a vândut un pachet majoritar din Kylie Cosmetics, potrivit unui comunicat oficial, ea și echipa ei vor continua să conducă toate eforturile de dezvoltare a produselor și comunicarea.
„Sunt încântată să fiu partener cu Coty pentru ca produsele mele să ajungă la și mai mulți fani ai Kylie Cosmetics și Kylie Skin din întreaga lume. Aștept cu nerăbdare să continui să dezvolt produsele în mod creativ și voi pregăti în continuare campania de promovare pentru fiecare colecție pe care consumatorii o așteaptă”, a spus Jenner într-un comunicat. Ea a adăugat: „Acest parteneriat îmi va permite mie și echipei mele să ne concentrăm pe crearea și dezvoltarea fiecărui produs în timp ce construim brandul la nivel internațional.”
Coty intenționează să valorifice punctele forte ale companiei digitale a lui Jenner și să își utilizeze „potențialul ridicat” pentru a-l continua să crească într-o formulă de frumusețe globală. Directorul creativ al Coty, Pierre Laubiues, a declarat: „Suntem încântați să o primim pe Kylie în organizația și familia noastră. Combinarea viziunii creative a lui Kylie și a interesului inegalabil al consumatorilor cu expertiza și leadershipul Coty în produsele de frumusețe prestigioase este un pas interesant în transformarea noastră și va pune în valoare punctele noastre forte în jurul aromelor, produselor cosmetice, permițând brandurilor Kylie să își atingă potențialul maxim. "
Prin parteneriatul cu Jenner, Coty vede mult potențial în extinderea distribuției produselor Kylie Cosmetics și Kylie Skin în retail, atât în SUA, cât și internațional. Coty își va pune bazele cunoștințelor sale globale în domeniul cercetării și dezvoltării, al producției, al distribuției, al expertizei comerciale și de piață, potrivit comunicatului. Datorită afacerii sale în plină expansiune, Jenner a fost numită oficial cel mai tânăr miliardar selfmade de către Forbes în martie 2019. Veniturile companiei au urcat cu 9% anul trecut, la 360 de milioane de dolari, evaluarea generală a mărcii fiind estimată la 900 de milioane de dolari. „Nu mă așteptam la nimic. Nu am prevăzut viitorul ”, a spus Jenner pentru Forbes. „
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.