Cu o selecție de pantofi deosebiți și elemente esențiale de zi cu zi, brandul îmbină stilul său cu un fler contemporan pentru a crea o campanie care transcende tendințele. Într-o serie de instantanee, colecția de încălțăminte de toamnă a lui Stuart Weitzman este îmbrăcată și purtată de noul ambasador al mărcii, Kim Kardashian.
Fotografiată de renumitul fotograf și colaboratorul ei frecvent Mario Sorrenti, Kim uimește în campania Stand Strong, în timp ce prezintă cu stil noi iterații ale siluetelor atemporale pentru care veneratul brand de încălțăminte a devenit cunoscut.
Vedeta pozează în sandale uimitoare, cizme clasice și capse stilistice care încapsulează eleganța lui Stuart Weitzman. În calitate de influencer în modă, relevanța de neclintit a lui Kim în spațiu și influența ei de neegalat se aliniază cu dorința mărcii de a crea încălțăminte sofisticată, care poate stârni încrederea femeilor din întreaga lume.
Campania surprinsă creativ prezintă imagini poetice ale celor mai recente stiluri ale mărcii de încălțăminte și aduce un omagiu celebrei estetici de campanie alb-negru a lui Stuart Weitzman, introducând în același timp o nouă identitate vizuală prin prisma lui Mario Sorrenti.
În timp ce stilistul Alistair McKimm și-a împrumutat talentele pentru a facilita modalități inovatoare, colecția de pantofi de valoare poate fi purtată așa cum a demonstrat pe Kim. De la cizmele Lucite 100 Wedge cu relief croco până la sandalele șic Nudist Wrap 100 și clasicele Stuart XCurve 100 Slingback, Kim întruchipează esența, puterea și individualitatea femeilor moderne.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.