Asta înseamnă că vedeta de reality show rămane la cârma afacerii, dar beneficiază de resursele noului partener de business.
Kim Kardashian spune că înțelegerea încheiată este pentru un „parteneriat strategic pe termen lung, care presupune lansarea de produse în noi categorii de frumusețe, și extinderea brandului pe tot globul”.
TMZ scrie că planul celor de la Coty și KKW este să producă și vândă produse pentru piele, păr și unghii.
„Această colaborare îmi va permite să mă concentrez asupra elementelor creative de care sunt atât de pasionată. În același timp, o să beneficiez de resursele incredibile ale Coty Inc. și o să-mi pot extinde brandul la nivel global." - Kim Kardashian
Acordul dintre Kim K. și Coty a fost anunțat inițial în iunie. Coty intenționează să introducă în brandul KKW noi categorii, inclusiv produse de îngrijirea pielii, care urmează să fie lansate în anul fiscal 2022.
„Kim împărtășește adevărata noastră pasiune pentru produsele de înfrumusețare, iar această achiziție ne permite să ne valorificăm punctele forte pentru beneficiul reciproc și crearea de valoare”, a declarat Sue Nabi, director executiv al Coty, într-o declarație.
Ea se așteaptă ca Coty să aducă cunoștințe științifice în legătură cu formularea, în timp ce Kardashian West va aduce un număr mare de persoane - are 197 de milioane de adepți doar pe Instagram.
„Are o abilitate unică de a citi cele mai noi tendințe de frumusețe și wellness, în timp noi ce avem expertiza în ceea ce privește poziționarea globală a produselor, accesul la o vastă rețea globală de distribuție și resursele pentru a intra în noi categorii de frumusețe”, a continuat Nabi.
Kardashian West și echipa ei sunt menite să conducă eforturi creative în jurul produselor și comunicațiilor, în timp ce Coty se va concentra pe dezvoltarea produselor de îngrijire a pielii, a părului, îngrijirii personale și a produselor pentru unghii.
Marea firmă de cosmetice a cumpărat în urmă cu doi ani și un pachet de 51% din compania lui Kylie Jenner, sora vitregă mai mică a lui Kim Kardshian.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.