Kim Kardashian și Coty au ajuns la înțelegere

Coty Inc va cumpăra 20% din KKW, brandul de produse cosmetice lansat de starleta de reality-show Kim Kardashian-West, contra sumei de 200 de milioane de dolari.

Asta înseamnă că vedeta de reality show rămane la cârma afacerii, dar beneficiază de resursele noului partener de business.

Kim Kardashian spune că înțelegerea încheiată este pentru un „parteneriat strategic pe termen lung, care presupune lansarea de produse în noi categorii de frumusețe, și extinderea brandului pe tot globul”.

TMZ scrie că planul celor de la Coty și KKW este să producă și vândă produse pentru piele, păr și unghii.

„Această colaborare îmi va permite să mă concentrez asupra elementelor creative de care sunt atât de pasionată. În același timp, o să beneficiez de resursele incredibile ale Coty Inc. și o să-mi pot extinde brandul la nivel global." - Kim Kardashian

Acordul dintre Kim K. și Coty a fost anunțat inițial în iunie. Coty intenționează să introducă în brandul KKW noi categorii, inclusiv produse de îngrijirea pielii, care urmează să fie lansate în anul fiscal 2022.

„Kim împărtășește adevărata noastră pasiune pentru produsele de înfrumusețare, iar această achiziție ne permite să ne valorificăm punctele forte pentru beneficiul reciproc și crearea de valoare”, a declarat Sue Nabi, director executiv al Coty, într-o declarație.

Ea se așteaptă ca Coty să aducă cunoștințe științifice în legătură cu formularea, în timp ce Kardashian West va aduce un număr mare de persoane - are 197 de milioane de adepți doar pe Instagram.

„Are o abilitate unică de a citi cele mai noi tendințe de frumusețe și wellness, în timp noi ce avem expertiza în ceea ce privește poziționarea globală a produselor, accesul la o vastă rețea globală de distribuție și resursele pentru a intra în noi categorii de frumusețe”, a continuat Nabi.

Kardashian West și echipa ei sunt menite să conducă eforturi creative în jurul produselor și comunicațiilor, în timp ce Coty se va concentra pe dezvoltarea produselor de îngrijire a pielii, a părului, îngrijirii personale și a produselor pentru unghii.

Marea firmă de cosmetice a cumpărat în urmă cu doi ani și un pachet de 51% din compania lui Kylie Jenner, sora vitregă mai mică a lui Kim Kardshian.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Tarifele impuse de Trump afectează industria europeană de lux

Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Burberry anunță concedieri la nivel global

Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès scumpește gențile Birkin

Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC