JW Marriott deschide primul resort în Grecia

Într-o scenografie naturală spectaculoasă de-a lungul țărmului scăldat de soare al Cretei, noul JW Marriott Crete Resort & Spa deschide un capitol remarcabil în ospitalitatea de lux – fiind nu doar prima proprietate a brandului în Grecia, ci și primul său resort de plajă din regiunea mediteraneană.

Așezat pe mai bine de 40 de hectare în pitorescul Marathi, aproape de Chania, acest sanctuar al eleganței redefinește noțiunea de escapadă rafinată, îmbinând perfect serenitatea cu grandoarea naturală.

Proiectat de studioul atenian Block722, resortul este integrat armonios în peisajul local. Acoperișuri verzi învelite cu vegetație endemică, livezi de măslini și roșcov, marmură și lemn – toate creează un dialog subtil între arhitectură și natură. Cele 160 de camere, suite și vile ale resortului oferă priveliști largi asupra Mării Egee și interioare inspirate de tonurile pământii ale Mediteranei, cu iluminat sculptural, ceramică artizanală și terase umbrite – unele dintre ele având piscine private.

Sustenabilitatea a fost o componentă esențială încă din faza de construcție, iar complexul funcționează cu ajutorul energiei geotermale și solare, a sistemelor de recuperare a căldurii și a reciclării apei gri pentru irigații – un exemplu convingător de responsabilitate ecologică fără compromisuri în materie de confort.

Experiențele gastronomice se desfășoară în șase restaurante rafinate. La ANOEE, chef Manolis Papoutsakis revigorează tradițiile culinare cretane de gătit pe foc deschis, folosind ingrediente locale. Õnalos propune preparate marine inspirate de prospețimea Mării Egee, în timp ce Cuccagna aduce savoarea rustică a Italiei într-o reinterpretare locală. Fayi celebrează arta meselor împărtășite în stil mediteranean, iar barurile de la piscină – Suncti și Eēxis – sporesc plăcerea momentelor de relaxare. Grădina proprie a resortului, JW Garden, furnizează ierburi și legume proaspete pentru fiecare farfurie și cocktail. Pentru serile animate, Line Athens – unul dintre cele mai bune 50 de baruri din lume – semnează o selecție de cocktailuri sofisticate, infuzate cu botanice cretane.

Refugiul ideal pentru relaxare absolută este ANOSEAS Spa, întins pe 850 m², unde tradițiile de vindecare locală se împletesc cu designul contemporan al bunăstării. Spa-ul include cinci săli de tratament, o suită hidroterapeutică, saună, baie de aburi, fântână de gheață și piscină de vitalitate – toate semnate KLAFS. Tratamentele oferite în parteneriat cu branduri de renume precum Swissline, SeaSkin Life, Aromatherapy Associates și Margaret Dabbs creează ritualuri personalizate pentru revitalizare profundă. Un centru de fitness ultramodern echipat de Technogym, o platformă de yoga cu vedere la mare și patru piscine completează experiența de wellness.

În același timp, resortul pune accent pe experiențele de familie. Phestos Den, realizat în colaborare cu Worldwide Kids, oferă activități culturale și educative pentru cei mici, iar excursiile personalizate dezvăluie comorile arheologice și golfurile ascunse ale insulei.

Bruce Rohr, Vicepreședinte și Global Brand Leader la JW Marriott, descrie această deschidere ca pe „un moment de referință” – o fuziune între serviciile intuitive, designul cu suflet și spiritul etern al insulei. JW Marriott Crete Resort & Spa nu doar că ridică standardele ospitalității în Creta, ci oferă o nouă definiție luxului mediteranean: o experiență autentică, ancorată în bunăstare, natură și rafinament discret.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 4 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL