După sosirea lui Lionel Messi care a adus PSG într-o nouă dimensiune, clubul parizian își revizuiește atracția. Pentru ieșirile oficiale ale jucătorilor săi în afara terenului, tricoul sport va face loc unei ținute Dior complete: o haină de cașmir pentru zi, un sacou și pantaloni, o cămașă albă și curele personalizate din piele neagră.
La începutul anilor 2000, acordurile de modă cu fotbaliști au depășit sfera ținutelor de meci, până atunci se limitau, în esență, la alianțe cu producătorii de echipamente sportive (Nike, Puma, Adidas etc.). Mai vizibili pe rețelele de socializare, jucătorii au devenit influenceri. Pentru aceasta, clubul parizian a demonstrat că știe să o facă.
Îngrijorat de vestiarul fotbaliștilor săi din afara terenului, clubul s-a apropiat anterior de Berluti, apoi de marca germană Hugo Boss, în 2014, care la rândul său a creat costumele oficiale ale echipei. Au intrat în joc și branduri precum Levi's, Replay sau Bape, la fel ca și etichetele creative de modă precum Koché și Iro. Toți au participat la crearea unui cod vestimentar neoficial care demonstrează că fotbaliștii au o grijă deosebită pentru aspectul lor.
Dar clubul vrea să meargă mai departe: stilul trebuie să fie în concordanță cu rădăcinile PSG. Mai exact cu Paris. Clubul nu și-a reînnoit contractul cu brandul german, preferând un brand de lux parizian. „Paris Saint-Germain își continuă progresul de pionierat în lumea modei și a stilului de viață; împărtășește cu casa Dior aceeași pasiune pentru Paris, care contribuie amândoi, prin creativitatea lor, la strălucirea în întreaga lume”, subliniază PSG într-un comunicat de presă.
Casa de haute couture Dior se asociază pentru prima dată în isoria sa cu un club sportiv.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.