Colecția include pantofi sculpturali, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Când două mărci precum producătorul de pantofi Jimmy Choo și marca Mugler – ambele sinonime cu moda cu o valoare ridicată – se asociază pentru o colaborare, te aștepți la o explozie de glamour. Dar ce rol joacă glamour-ul în 2022?
După doi ani petrecuți în principal acasă în timpul pandemiei de coronavirus, multe femei au renunțat la rochiile de petrecere și tocurile înalte pentru haine confortabile și pantofi comozi.
Designerii Sandra Choi, directorul de creație al Jimmy Choo, și Casey Cadwallader, directorul de creație al Mugler, spun că ideea din spatele colecției lor de încălțăminte a fost redea bucuria pe care creațiile lor o vor aduce femeilor capabile în sfârșit să sărbătorească și să iasă în oraș.
Choi și Cadwallader au reușit să bată palma după ce s-au întâlnit la New York în decembrie 2020 și au avut nenumărate conversații, majoritatea virtuale, pentru a dezvolta gama, care prezintă ceea ce Choi numește „trofee”: pantofi sculpturali și izbitori, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Regretatul Thierry Mugler, care a murit în ianuarie la vârsta de 73 de ani, a fost adevăratul showman al modei. Spectacolele sale pe podium erau spectacole de teatru care celebrau trupurile femeilor cu siluete alungite și umerii ascuțiți.
Cadwallader, care conduce marca din 2018, a adaptat estetica lui Mugler la vremurile actuale, făcând-o relevantă pentru femeile cărora nu le este frică să arate sexy și să expună mai multă piele, dar care pot face asta îmbrăcată într-o jachetă croită perfect și o pereche de colanți care se potrivesc ca o mănușă.
Acea moștenire reimaginată a lui Mugler a atras-o pe Choi. Botine elastice, tocuri de 10 cm împodobite cu cristale, pantofi galbeni neon, inserții din plasă și bile strălucitoare sunt câteva dintre elementele pantofilor, despre care Cadwallader spune că emană „un anumit sentiment de glamour și încredere împuternicită”, la fel ca și hainele mărcii sale.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.