Colecția include pantofi sculpturali, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Când două mărci precum producătorul de pantofi Jimmy Choo și marca Mugler – ambele sinonime cu moda cu o valoare ridicată – se asociază pentru o colaborare, te aștepți la o explozie de glamour. Dar ce rol joacă glamour-ul în 2022?
După doi ani petrecuți în principal acasă în timpul pandemiei de coronavirus, multe femei au renunțat la rochiile de petrecere și tocurile înalte pentru haine confortabile și pantofi comozi.
Designerii Sandra Choi, directorul de creație al Jimmy Choo, și Casey Cadwallader, directorul de creație al Mugler, spun că ideea din spatele colecției lor de încălțăminte a fost redea bucuria pe care creațiile lor o vor aduce femeilor capabile în sfârșit să sărbătorească și să iasă în oraș.

Choi și Cadwallader au reușit să bată palma după ce s-au întâlnit la New York în decembrie 2020 și au avut nenumărate conversații, majoritatea virtuale, pentru a dezvolta gama, care prezintă ceea ce Choi numește „trofee”: pantofi sculpturali și izbitori, care combină estetica feroce și fabuloasă a lui Mugler cu eleganța feminină și măiestria lui Jimmy Choo.
Regretatul Thierry Mugler, care a murit în ianuarie la vârsta de 73 de ani, a fost adevăratul showman al modei. Spectacolele sale pe podium erau spectacole de teatru care celebrau trupurile femeilor cu siluete alungite și umerii ascuțiți.
Cadwallader, care conduce marca din 2018, a adaptat estetica lui Mugler la vremurile actuale, făcând-o relevantă pentru femeile cărora nu le este frică să arate sexy și să expună mai multă piele, dar care pot face asta îmbrăcată într-o jachetă croită perfect și o pereche de colanți care se potrivesc ca o mănușă.
Acea moștenire reimaginată a lui Mugler a atras-o pe Choi. Botine elastice, tocuri de 10 cm împodobite cu cristale, pantofi galbeni neon, inserții din plasă și bile strălucitoare sunt câteva dintre elementele pantofilor, despre care Cadwallader spune că emană „un anumit sentiment de glamour și încredere împuternicită”, la fel ca și hainele mărcii sale.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză