Este colaborarea la care nu ne așteptam și a cărei ciocnire de culturi dă un rezultat extrem de șic. Conversația creativă dintre casele lui Jimmy Choo și Jean Paul Gaultier evidențiază moșteniri paralele și valori împărtășite — printre dragostea pentru măiestrie, prețuirea amestecului cultural, dar și o anumită ideologie a rebeliunii pline de farmec.
Jimmy Choo / Jean Paul Gaultier reușește să fuzioneze identitățile a două branduri iconice cu ADN puternic - unul emblematic al Londrei, celălalt imaginea parizianului prin excelență, explorând dihotomia dintre aceste două puncte geografice și filozofice.
Capsula este concepută sub forma a șase perechi exclusive, îmbinând codurile elementare care fac ca Jean Paul Gaultier să aibă un succes atât de mare cu modelele emblematice ale lui Jimmy Choo. Trompe-l'oeil, eleganță, Couture, know-how: limbajele unice ale celor două Case găsesc un vocabular dublu, care celebrează de fiecare dată femeile.
Jimmy Choo/Jean Paul Gaultier WEDGE este cu siguranță cea mai surprinzătoare pereche - dar și cea mai evidentă din capsulă - cu tocul său cu pană din plexiglas unde se află, pe un picior, un Turn Eiffel gravat cu laser, iar pe celălalt Big Ben.
De asemenea, notabilă este cizma cu pielea a doua, OVER THE KNEE BOOT, inspirată din colecția „Les Tatouages” de primăvară/vară 1994 a designerului francez. Aici, tatuajul devine un imprimeu fin creionat cu un duo de tonuri neutre, special conceput pentru colaborarea Jimmy Choo / Jean Paul Gaultier.
PUMP este îmbunătățit cu decorațiuni Swarovski pe o plasă fină transparentă. Este imposibil să nu remarci modelul CORSET SLING BACK, o pereche de bretele corsetate care face referire la siluetele scandaloase ale vremii — cele de a purta lenjerie intimă ca îmbrăcăminte exterioară, unde corseteria devine un simbol modern al eliberării sexuale moderne.
Celelalte perechi cristalizează alte specificități ale Caselor: BLING reprezintă fuziunea acestor două adevărate icoane - cu bijuteriile heavy metal caracteristice lui Gaultier, evocatoare pentru scena punk londoneză, și catârul Bing inseparabil de Jimmy Choo - în timp ce CUFF OVER THE KNEE BOOT afișează un imprimeu jucăuș de denim trompe-l'oeil.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză