Compania Blue Origin, deținută de miliardarul Jeff Bezos, a dezvăluit planurile de dezvoltare a unei stații spațiale comerciale numită „Orbital Reef”, împreună cu Boeing, urmând să lanseze nava spațială în a doua jumătate a acestui deceniu.
Proiectul va fi dezvoltat în parteneriat cu Sierra Space, divizia de zboruri spațiale a contractorului din domeniul apărării Sierra Nevada Corp, și va fi susținută de Redwire Space, Genesis Engineering Solutions și Arizona State University, anunță Reuters.
Orbital Reef va fi operat ca un „parc de afaceri cu utilizare mixtă” și intenționează să furnizeze infrastructura necesară pentru a extinde activitatea economică și a deschide noi piețe în spațiu, au declarat Blue Origin și Sierra Space.
„Agențiile spațiale experimentate, consorțiile de înaltă tehnologie, națiunile suverane fără programe spațiale, companiile media și de turism, antreprenorii finanțați și inventatorii sponsorizați, precum și investitorii cu vederi de viitor, cu toții au un loc pe Orbital Reef”, au precizat companiile într-un comunicat.
Sierra a anunțat în aprilie planurile de a oferi prima stație spațială comercială care zboară liber.
NASA intenționează să aloce 400 de milioane de dolari pentru a începe construcția, dar există doar o mână de companii cu resursele necesare pentru a construi o stație spațială. Cu toate acestea, Orbital Reef se va confrunta în continuare cu concurență: săptămâna trecută, Lockheed Martin și Nanorack și-au dezvăluit propria propunere de stație spațială, numită Star Lab . Între timp, Axiom Space are deja aprobarea de a lansa începuturile unei baze care va fi inițial atașată ISS. Oricum, se pare că Blue Origin nu se mulțumește doar să trimită rachete pe orbită joasă.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.