„Casa de modă a folosit imaginea capodoperei conservate în muzeul nostru (…) pentru a realiza mai multe articole vestimentare, ale căror fotografii au fost publicate pe site-ul ei şi pe reţelele de socializare”, au explicat reprezentanţii galeriei florentine într-un comunicat.
Ei au însoţit comunicatul lor de presă cu mai multe capturi de ecran preluate de pe site-ul şi contul de Instagram al celebrei case de modă pariziene, în care sunt prezentate articolele vestimentare vizate de acest proces. Printre ele se află o eşarfă comercializată cu 150 de euro şi intitulată „Naşterea lui Venus”, pe care a fost reprodusă imaginea din tabloul renascentist – cea a zeiţei Venus ieşind din apă şi acoperindu-şi goliciunea cu părul ei lung şi blond.
Casa Gaultier „a făcut acest lucru fără să ceară permisiunea (…) şi fără să plătească drepturile aferente, aşa cum este prevăzut expres în lege”, au denunţat reprezentanţii Galeriei Uffizi, care afirmă că i-au cerut casei pariziene să retragă de pe piaţă articolele vestimentare în chestiune sau să contacteze muzeul florentin pentru a încheia un acord comercial.
„Scrisoarea adresată în aprilie lui Jean Paul Gaultier a fost ignorată”, au precizat reprezentanţii galeriei italiene, care au anunţat că au deschis din acest motiv „o acţiune judiciară ce prevede pe lângă retragerea de la vânzare a articolelor ‘ilegitime’ şi o cerere privind acordarea unor despăgubiri”.
Galeria Uffizi din Florenţa, deschisă pentru publicul larg încă din 1765, expune pe o suprafaţă de 8.000 de metri pătraţi capodopere ale picturii italiene, mai ales unele semnate de cei mai mari pictori ai Renaşterii: pe lângă tablouri pictate de Sandro Botticelli, vizitatorii pot să admire şi opere de artă realizate de Leonardo da Vinci, Michelangelo, Rafael, Caravaggio şi Tiţian.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.