Designul pentru aceste pavilioane de vaccinare a fost creat de echipa arhitectulului Stefano Boeri, cel căruia i-a fost încredințată misiunea de a crea un logo și o identitate vizuală pentru campania de vaccinare. Simbolul floral sugerează regenerarea, a explicat arhitectul.
În total vor fi amplasate 1.500 de astfel de pavilioane circulare în piețele centrale din orașe, simbolul vieții sociale pentru italieni. Vor avea un interior de lemn și un acoperământ reciclabil din material textil, impermeabil, care va avea imprimat pe partea exterioară simbolul unei primule, o floare timpurie de primăvară. Boeri a explicat că această arhitectură a fost concepută ca un „simbol al seninătății și regenerării”.

Pavilionul va avea o structură centrală și va găzdui inclusiv zone de servicii (toalete, vestiare, facilități de stocare) pentru cadrele medicale care vor lucra aici la vaccinarea populației. Aceste pavilioane vor putea fi apoi dezasamblate și refolosite oriunde. În plus, structura își va autogenera energia, prin intermediul unor panouri solare amplasate pe acoperiș, care va furniza suficientă electricitate pentru funcționarea întregului pavilion.
„Vaccinarea va fi un act de responsabilitate civică, de dragoste față de ceilalți și de redescoperire a vieții. Dacă acest virus ne-a închis în spitale și în case, vaccinul ne va aduce înapoi în contact cu viața și cu natura care ne înconjoară”, a explicat Stefano Boeri care este mesajul transmis prin această grafică special concepută.

Stefano Boeri este unul dintre cei mai renumiți arhitecți din Italia, vestit pentru conceptul lui de „pădure verticală” (Il Bosco Verticale) - fațade de clădiri acoperite cu verdeață și copaci. El a lucrat pro bono pentru proiectul campaniei de vaccinare.
Italia a înregistrat peste 65.800 de decese din cauza coronavirsului, fiind țara europeană care a plătit cel mai greu tribut în pandemie.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.