Design-urile care nu includ dimensiunea fac parte din programul Hilfiger’s People's Place, o platformă cu trei piloni cu misiunea de a promova reprezentarea în modă și nu numai. Capsula Tommy x Indya va fi disponibilă începând de marți pe tommy.com și la retaileri selectați din Europa.

Moore, care a jucat în seria FX „Pose”, a spus că nu a mai conceput niciodată îmbrăcăminte și ocazia i s-a părut incredibilă.
„Desigur, aș fi mereu interesată de un brand de modă precum Tommy”, a spus Moore, în vârstă de 26 de ani, într-un interviu pentru WWD. „Este o oportunitate destul de incredibilă. Fiind invitată să vin în echipă pentru cine sunt. Tommy știe cine sunt și ce reprezint ... m-a dorit din cauza a cine sunt și a felului în care mă prezint”, a spus Moore, care și-a început cariera ca model la vârsta de 15 ani.
După ce a renunțat la școală, Indya Moore a participat la câteva ședințe foto pentru Dior și Gucci. A fost prima persoană trans care a apărut pe coperta revistei Elle și a fost selectată de Time Magazine pentru lista sa anuală 100 de oameni cu cea mai mare influență din 2019.
„De multe ori simt că mărcile sunt îngrozite de mine, le este frică să nu greșească lângă mine. Tommy nu a simțit niciodată frica aceea”, a spus ea. „Era mai preocupat de a face bine decât de a avea probleme și m-a invitat în acea călătorie. Am creat piese frumoase”.
Colecția completă Tommy x Indya include îmbrăcăminte, lenjerie intimă, accesorii, încălțăminte, bijuterii și ochelari. Capsula prezintă tricouri polo, cămăși Oxford cu nasturi, bluze și blazere cu dungi, fiecare stil inspirat dintr-o piesă semnată din arhiva Tommy Hilfiger și reinventat pentru a respecta mai multe expresii de gen. Există caracteristici precum umeri lărgiți și siluete adaptabile pentru a încuraja autoexprimarea, fluiditatea și explorarea.

Capsula povestește, de asemenea, povestea personală a Indyei Moore, cu detalii precum inițiale în font colegial, răspândite pe piept și o grafică de flori de lotus care rulează peste tot, simbolizând renaștere, creștere și auto-actualizare.

Printre țesăturile care s-au folosit se numără satinul și bumbacul. Hainele din colecție se vând cu prețuri începând de la 69,50 de dolari la 379 de dolari; lenjeria intimă de la 29,90 dolari la 69,90 dolari, iar accesoriile și încălțămintea se vând de la 75 la 189,90 dolari. Mărimile variază de la XS la XXXL.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză