O proprietate este un produs. Pentru a stârni interesul cumpărătorilor acel produs are nevoie de o prezentare eficientă pentru a se evidenţia pe piaţa imobiliară. Puteţi apela la ajutorul unui home stager sau vă invităm să urmaţi câţiva paşi dacă doriţi să vă pregătiţi proprietatea pentru vânzare singuri.
Home staging-ul este tipul special de amenajare interioară care e conceput pentru a atrage mai mulți cumpărători posibili. În loc de un decor personalizat, decorul home staging este neutru, foarte contemporan și menit să creeze o atmosferă universală. Scopul este de a ajuta potențialii cumpărători să îți imagineze casa ca fiind a lor.
Cumpărătorilor le este greu să conceptualizeze o casă goală sau o casă care a fost plină cu anii de mobilier și obiecte personale ale proprietarului anterior. Iar decorul home staging este adesea oferit ca soluție. Dar s-ar putea să vă întrebați dacă și locuința voastră trebuie scoasă în evidență. Nu se vinde singură? Răspunsul depinde de ceea ce prețuiți, în calitate de vânzător. Citiți mai departe motivele pentru care ar trebui să vă amenajați casa înainte de a o scoate la vânzare.
Ar trebui să-ți reamenajezi casa dacă vrei s-o vinzi cât mai repede și vrei să obții cea mai bună ofertă pe ea. Într-o perioadă a vitezei, oamenii sunt mereu contracronometru și vor să se mute cât mai repede într-o locuință și apreciază orice idee de amenajare realizată cu imaginație și aflată în trend. Apartamentele frumos finisate și mobilate atrag mai mulți clienți și se vând mai repede și mai scump decât cele nemobilate. Un studiu din 2018, realizat pe 4.000 de locuințe, arată că două treimi din casele scoase care au trecut prin procesul de home-staging s-au vândut cu 9-12% mai mult decât locuințe similare care nu au fost amenajate. La un preț de vânzare de aproximativ 5 milioane de dolari, diferența este de 450.000- 600.000 de dolari.
Casa ta are atât de multe camere, încât funcția fiecăreia nu este evidentă. Dincolo de dormitoarele standard, bucătărie, living și băi, alte camere suplimentare ar putea determina pe cumpărători să se întrebe la ce vor folosi. Și există chiar mici ezitări care ar putea să vă saboteze vânzarea. Home staging-ul poate defini scopul fiecărei camere.
Casa ta are poate câteva elemente arhitecturale neobișnuite. S-ar putea să iubești aspectele unice ale locuinței, dar potențialii cumpărători ar putea să le vadă drept defecte. Home staging-ul poate ajuta casa să fie mai primitoare. În prezent, majoritatea își scoate locuința la vânzare pe Internet. Așadar, este important ca fotografiile să fie uimitoare. S-a constatat că 38% dintre cumpărători au mai multe șanse să viziteze o casă pe care au văzut-o online, dacă este prezentată în fotografii.
Serviciile de home-staging constau într-o minimă amenajare a locuinței, de la mobilarea parțială la folosirea unui tapet elegant pe un perete și până la decorațiuni interioare și plante de efect. Practic, este o tehnică de marketing care presupune pregătirea unei proprietăți pentru vânzare, prin punerea în valoare a spațiilor și crearea unui cadru primitor, personalizat prin mobilare parțială și amenajare de efect.
Ambalarea obiectelor personale este unul dintre cel mai simplu și mai ieftin pas cu care puteţi începe. Motivul este să depersonalizaţi casa pentru viitorul cumpărător, pentru a se putea imagina locuind în acea proprietate. Acesta este cel mai greu lucru de făcut pentru cei mai mulți vânzători, deoarece ei sunt atașați emoțional de tot ce e în casă.
De asemenea, atunci când pregătești o proprietate pentru vânzare, trebuie să elimini din mobilier pentru ca locuința să aibă un aspect mult mai mare şi mai aerisit. Iluminatul joacă și el un rol primordial și este adesea trecut cu vederea atunci când o proprietate este de vânzare. Holurile întunecate, camere cu surse mici de lumină naturală, subsolurile și băile trebuie să fie abordate.
Obiectivul este de a arăta potențialilor cumpărători cum să folosească spațiul în mod eficient, de a se imagina locuind în acel spațiu și de a vă vinde proprietatea rapid.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.