Dar în ultimul deceniu, un anumit element a cunoscut o creștere spirituală a valorii investiției: whisky-ul. Valoarea sa nu numai că a crescut cu 564 la sută, dar a depășit și alte investiții alternative, inclusiv vin, monede rare, mașini de lux și multe altele, potrivit Rare Finds Worldwide (RFW), un serviciu de brokeraj din Hong Kong.
Dar, dacă nu sunteți încă sigur cum să alegeți whisky-ul potrivit în care să investiți, nu vă faceți griji. Serviciul de brokeraj vine cu o echipă de profesioniști cu experiență în domeniul bancar și în investiții alternative, care vă vor ajuta în evaluare, consultanță, aprovizionare cu colecții premium și, de asemenea, oferind investitorilor o platformă de vânzare sau ieșire din investiție.
Partenerul general al RFW, Murray Holdgate, a oferit informații despre ce mărci de whisky ar trebui luate în considerare și în care să investim.
Regula de aur a investiției în whisky este că raritatea este egală cu randamentele. Investitorii și colecționarii pot beneficia de parteneriatul și brokerajul exclusiv de fonduri pentru a achiziționa butoaie rare de whisky scoțian de tip single malt, sticle blue-chip în ediție limitată și colecții rare.
Mulți dintre investitori nu sunt consumatori de whisky, dar au recunoscut valoarea whisky-ului ca o alternativă activă și doresc să investească pe piața whisky-ului care se apreciază rapid. Colecționarii sunt investitori, crede Holdgate, deoarece orice colecționar ar dori să vadă colecția lor crescând în mod semnificativ.
Colecționarii de whisky sunt dispuși să plătească o sumă importantă pentru unele dintre cele mai rare și mai exclusive sticle încă disponibile pe piață. Anul trecut, o sticlă de The Macallan 1926, un whisky scoțian în vârstă de 60 de ani, a stabilit un nou record mondial: a costat 1,5 milioane de lire sterline la o licitație.
Există peste 130 de distilerii scoțiene active, fiecare cu soiuri proprii expansive și arome sofisticate. Există numeroase mărci de prestigiu precum The Macallan, Bowmore și Dalmore, dar există și nou veniți, în creștere, cum ar fi Glen Elgin, Glen Keith, Ledaig, Benrinnes și Ben Nevis.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.