Numit după o expresie latină care înseamnă „să fii atent la moarte”, Memento Mori este un îndemn melodios să trăiești pe deplin în prezent și să îți prețuiești timpul petrecut pe Pământ. Ceasul în ediție limitată evocă aceste sentimente, combinând elemente emoționante cu orologeria de lux.
Intitulat pur și simplu Spirit of Big Bang Depeche Mode, noul model este complet negru și pare mai degrabă gotic decât New Wave, notează Robb Report. Are o carcasă din ceramică de 42 mm în formă de tonneau și o ramă ceramică asortată, decorată cu știfturi piramidale. Sub safir, cadranul negru este acoperit cu mici sfere ceramice negre care curg simbolic înainte și înapoi pe măsură ce încheietura mâinii se mișcă. Cadranul este, de asemenea, împodobit cu emblema craniului din videoclipul care anunță revenirea trupei și cu o clepsidră care simbolizează trecerea timpului. Numele Hublot este așezat în partea de sus, în timp ce un „DM” roșu este așezat în partea de jos, în onoarea trupei.
În centrul modelului Big Bang, calibrul HUB1710 are o frecvență de 4 Hz și oferă ceasului o rezervă de putere de 50 de ore. Mișcarea automată este complet vizibilă prin spatele carcasei. Partea din spate este, de asemenea, inscripționată cu numele formației. Pentru ca totul să fie complet, cureaua din cauciuc negru prezintă aceleași știfturi piramidale ca și carcasa frontală. Ceasul vine, de asemenea, cu o curea din țesătură reciclată, pentru cei care preferă ceva mai discret.
Formată în Basildon, Essex, în 1980, Depeche Mode a lansat 15 albume de studio, șapte albume live, 10 albume de compilații, 16 box-set-uri și 60 de single-uri în ultimii 40 de ani. Formația New Wave colaborează de ceva vreme și cu Hublot. Duo-ul s-a reunit pentru prima dată în urmă cu 14 ani pentru a sensibiliza publicul și a strânge fonduri pentru mai multe cauze de mediu și umanitare. De atunci, parteneriatul a fost reînnoit cu fiecare turneu ulterior al trupei și a strâns peste 2,3 milioane de dolari pentru Teenage Cancer Trust and Charity: Water. Hublot sponsorizează, de asemenea, turneul mondial Memento Mori.
Spirit of Big Bang Depeche Mode are un preț de 34.100 de dolari.
Casa de modă Christian Lacroix a fost cumpărată de compania spaniolă STL, extinzându-și astfel portofoliul în industria modei de lux.
Brandul Y/Project a anunțat că își încetează oficial activitatea. „După 14 ani fructuoși, Y/Project a luat decizia dificilă de a își suspenda operarea”, spune statementul publicat de casa de modă pariziană pe site-ul lor și pe canalele de social media.
Rolls-Royce a contabilizat investiții de peste 300 de milioane de lire sterline pentru Home of Rolls-Royce la Goodwood.
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.
Originalul brand de design MÜÜSKA, cu sediul în Ungaria, a lansat Millions & Billions, o colecție luxoasă de tapet, perne decorative și fotolii.
Războiul ascuns dintre Mihaela Rădulescu și Teo Trandafir a ieșit la iveală cu jigniri și săgeți usturătoare între cele două vedete.
Pentru a onora câștigătorii și prezentatorii de la cea de-a 82-a ediție a Globurilor de Aur, publicația Robb Report a organizat cea mai luxoasă geantă cadou din lume, cu peste 25 de produse și experiențe în valoare totală de 1 milion de dolari, dublând valoarea de anul trecut.
Când este greșit, se poate anula. Dar când este excelent, trebuie să refaci.
De sărbători, Schiaparelli dezvăluie o colecție-capsulă în ediție limitată, care sărbătorește eleganța de seară cu creații îndrăznețe, couture.
După cinci ani de absență, Simon Porte Jacquemus revine în calendarul oficial al Săptămânii Modei masculine de la Paris. Un eveniment așteptat cu nerăbdare de lumea modei.
The Macallan a lansat cea de-a patra iterație din celebra sa colecție Harmony, cu două noi whisky-uri scoțiene lansate în colaborare cu Cirque du Soleil.
O plimbare prin oraș nu este singura modalitate de a-ți etala Bugatti.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.