Hermès, vânzări de 2,7 mil. $ într-un singur magazin din China

Cel de-al treilea oraș din China ca putere economic, Guangzhou, redeschis sâmbăta trecută, a înregistrat o revenire puternică a consumului de lux în China post-coronavirus.

Hermès ar fi înregistrat vânzări de 2,7 milioane de dolari în prima zi de când și-a redeschis principalul magazin din Guangzhou, sâmbătă trecută, potrivit mai multor surse. 

În acest magazin au fost vândute genți rare, inclusiv o Himalayan Birkin, cu diamante. Persoane înstărite din întreaga provincie Guangdong, cea mai bogată zonă din China, cu capitala la Guangzhou, au călcat pragul magazinului pentru a achiziționa articole pentru aranjat masa, încălțăminte, mobilier și articole din piele. Experții cred că acest comportament al consumatorilor oferă un spor de încredere pentru brandurile de lux care sunt dornice să își revină repede după epidemia de coronavirus.

Hermès nu a oferit cifra oficială de vânzări, dar clienții săi s-au lăudat cu noile achiziții pe rețelele de socializare chineze, cum ar fi Weibo și Xiaohongshu.

În noua locație, cu o suprafață de aproximativ 510 metri pătrați și ocupată anterior de Prada, au fost expuse două modele exclusiviste Birkin, inspirate din sacoul purtat de Garda Imperială a lui Napoleon al III-lea.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

Alina Puşcău rupe tăcerea despre relaţia cu Leonardo DiCaprio

Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.

Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Gigi Hadid și Bradley Cooper și-au oficializat relația printr-un sărut pasional

Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.

Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

La Chanel, o colecție Cruise luminoasă, cinematografică și extrem de elegantă

Casa de modă franceză a dezvăluit o colecție luminoasă la Villa d'Este, care combină glamourul și dolce vita.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted FASHION
O evadare mediteraneană cu Ashley Park și Weekend Max Mara

Vedeta serialului „Emily in Paris” a creat o colecție de vară șic și însorită pentru fiecare escapadă la mare.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Zendaya, în vacanță cu Louis Vuitton!

Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted FASHION
Kendrick Lamar este noul ambasador Chanel

Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Jonathan Anderson a fost numit director artistic al Dior pentru bărbați

La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted FASHION
McQueen dezvăluie o colecție-capsulă de clutch-uri de seară, undeva între sculptură și seducție couture

Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted FASHION