Hermès ar fi înregistrat vânzări de 2,7 milioane de dolari în prima zi de când și-a redeschis principalul magazin din Guangzhou, sâmbătă trecută, potrivit mai multor surse.
În acest magazin au fost vândute genți rare, inclusiv o Himalayan Birkin, cu diamante. Persoane înstărite din întreaga provincie Guangdong, cea mai bogată zonă din China, cu capitala la Guangzhou, au călcat pragul magazinului pentru a achiziționa articole pentru aranjat masa, încălțăminte, mobilier și articole din piele. Experții cred că acest comportament al consumatorilor oferă un spor de încredere pentru brandurile de lux care sunt dornice să își revină repede după epidemia de coronavirus.
Hermès nu a oferit cifra oficială de vânzări, dar clienții săi s-au lăudat cu noile achiziții pe rețelele de socializare chineze, cum ar fi Weibo și Xiaohongshu.
În noua locație, cu o suprafață de aproximativ 510 metri pătrați și ocupată anterior de Prada, au fost expuse două modele exclusiviste Birkin, inspirate din sacoul purtat de Garda Imperială a lui Napoleon al III-lea.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Casa de modă franceză a dezvăluit o colecție luminoasă la Villa d'Este, care combină glamourul și dolce vita.
Vedeta serialului „Emily in Paris” a creat o colecție de vară șic și însorită pentru fiecare escapadă la mare.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.