Anul 2024 a început într-o notă bună pentru casa de lux, care a declarat că își va crește în continuare prețurile la nivel global. Acest lucru nu îi va descuraja pe loialiștii și admiratorii Hermès să-și comande o geantă Birkin.
Grupul francez Hermes, producătorul genţilor Birkin, care se comercializează la un preţ de peste 10.000 de dolari bucata, a anunţat vineri că va majora preţurile în acest an, după ce în ultimul trimestru din 2023 vânzările sale au crescut cu 17,5%, ceea ce demonstrează rezistenţa cumpărătorilor de produse de lux la condiţiile economice dificile, transmite Reuters, preluată de Agerpres.
În ultimul trimestru al anului trecut, vânzările Hermes s-au ridicat la 3,36 miliarde de euro, în creştere cu 17,5% la un curs de schimb constant, peste estimările analiştilor care mizau pe un avans de 14%.
Compania intenţionează să majoreze preţurile în acest an cu 8% până la 9% la nivel global, a anunţat vineri preşedintele Axel Dumas.
Una din cele mai performante companii din industria produselor de lux, Hermes este renumit pentru că îşi devansează rivalii atunci când condiţiile economice se deteriorează, graţie designului său clasic şi managementului atent al producţiei şi stocurilor, care ajută la menţinerea imaginii exclusiviste a mărcii.
Genţile produse de Hermes, precum celebrele Birkin, sunt accesibile numai celor mai bogaţi cumpărători, care în mod normal sunt mai imuni la condiţiile economice dificile.
Compania a precizat că va plăti un bonus de 4.000 de euro pentru fiecare din cei 22.000 de angajaţi ai săi la nivel mondial.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.