Vânzările record sunt nu sunt deloc surprinzătoare într-o țară precum China, unde consumatorii sunt avizi după lux. Lumea post-COVID-19 a creat însă o nouă realitate globală. Una în care restricțiile limitează călătoriile și obligă cumpărătorii chinezi înstăriți să își descopere magazinele locale. Călătoriile în China continentală sunt în creștere, iar consumul intern de mărfuri de lux și premium înregistrează, de asemenea, o îmbunătățire, dar nu toate mărcile globale au beneficiat de aceste schimbări.
Experții estimează că nu toate brandurile internaționale au cucerit și menținut interesul consumatorilor chinezi, așa cum s-a întâmplat cu Hermes. Potrivit Vogue Business, faptul că Hermès tranzacționează în prezent peste valoarea pre-COVID-19 reprezintă „o raritate printre brandurile de modă”. Și Vogue Business are dreptate. Succesul brandului francez de lux în aceste perioade de încercare reprezintă o anomalie, mai ales că noile tendințe de comportament ale consumatorilor au apărut în timpul și în zilele post-pandemice.
Dacă perioada de izolare și de carantină ne-a învățat ceva, este că design-urile de sezon - acel aspect ultra-modern - nu mai sunt la modă într-o lume în care consumatorii ar putea sta luni bune acasă. Până la momentul în care acestor consumatori li s-a permis să părăsească în siguranță casele, ceea ce era la modă când au intrat în carantină nu mai era la modă atunci când au ieșit din izolare; crește astfel dorința de a cumpăra piese clasice atemporale care sunt must-have.
La fel de important, achiziționarea de produse mai bune dar într-o cantitate mai mică este o tendință la modă printre consumatorii mai tineri care caută posibile alternative ale fast fashion. Mai mult decât atât, consumatorul post-pandemic a ieșit din criză mai sensibil la prețuri și cu veniturile afectate, astfel încât nu este surprinzător faptul că își reevaluează prioritățile și evită extravaganța.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Grupul francez de lux LVMH, care anul trecut a cumpărat un pachet minoritar la principalul acționar al Moncler, l-a propus pe Alexandre Arnault ca membru în noul consiliu al grupului italian de îmbrăcăminte exterioară de lux.
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.