Hermès a făcut un plic de 126 de dolari. Internetul nu a fost amuzat

Mailerul ornamentat pentru suveniruri este conceput pentru a ține orice, de la documente de călătorie la scrisori de dragoste. Dar prețul său a fost adevăratul spectacol.

Marcă de modă franceză Hermès a ținut primele pagini ale ziarelor miercuri pentru că a vândut un plic dintr-o singură hârtie care se vinde cu amănuntul la 100 de lire sterline (aproximativ 126 de dolari) în Marea Britanie, denumit plicul A5, suvenirul de 8,26 inci lungime și 5,82 inchi lățime are un compartiment interior îmbrăcat în nuanță portocalie semnătura casei. Vine și împachetat în mătase imprimată, dar asta nu a împiedicat internetul să critice plicul și prețul său vertiginos pe rețelele de socializare.

În noiembrie, comediantul Benton McClintock a căutat câteva dintre ofertele de decor pentru casă ale Hermès pe TikTok. El a comentat sarcastic despre ciuperca de 1.350 de dolari a mărcii, un coș de hârtie cromatic de 7.750 de dolari și plicul A5 într-un videoclip. „Vreau să spun, unde altundeva este cel mai bun loc pentru a lăsa un mesaj important?” glumește în videoclip. „Reutilizabil. Este reutilizabil. Băieți, pierdeți bani dacă nu cumpărați asta.”  

Telespectatorii au umplut rapid secțiunea de comentarii, criticând. „Nu aș plăti 13,50 USD pentru asta”, a scris un comentator. Alții au continuat, adăugând „este literalmente doar o glumă pentru oamenii bogați” și „Am luat o a doua ipotecă pentru greutatea hârtiei”. Într-adevăr, gramajele Hermès sunt cunoscute că au o filă. Modelul Samarcande de 7,5 inchi al mărcii se vinde cu 2.950 de dolari. Descris pe site-ul mărcii drept „o presăpată, iconic al Casei”, seamănă cu cavalerul din setul de șah Samarcande. Acesta vine în bronz, dar asta îl face să merite?




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN