Influența lui Kate Middleton în noile tendințe de înfrumusețare este uimitoare: coafurile ei perfecte sunt mereu analizate, în timp ce rutina ei de îngrijire a pielii este o adevărată artă. Fascinația în jurul frumuseții ducesei de Cambridge nu se oprește aici: forma feței ei este invidiată și copiată în întreaga lume, în așa măsură încât soția prințului William a devenit chiar un model de chirurgie estetică.
Mai mult decât fața ei perfect ovală, trăsăturile fine sau nasul ei armonios sunt copiate: „Ducesa de Cambridge are o față frumoasă, dar ceea ce o face și mai adorată de public este modul în care radiază. Kate are o expresie fericită și relaxată care oferă tuturor mai mult confort și încredere”, observă profesorul Syed Haq, specialist în chirurgie estetică, potrivit Daily Mail.
Tendința „happy face” à la Kate Middleton este foarte populară: nu modifică prea mult trăsăturile feței, ci le sublimează, confirmă dr. Sarah Fadli, medic estetician din Paris. „Astăzi, femeile nu vor să se transforme sau să încerce să arate cu douăzeci de ani mai tinere, vor un rezultat natural. Nu exagerăm, încercăm mai degrabă să ștergem toate semnele negative, să aducem strălucire, să scoatem în evidență orice ar putea da o imagine pozitivă exprimării lor.”
Nu lipsesc tehnicile de medicină estetică pentru a finaliza această căutare a unui chip „mai fericit”. „Ridurile de pe frunte pot da feței un aspect dur, închis, care poate fi redus prin injecții cu botox”, sugerează dr. Fadli. „De asemenea, poți ridica întreaga față cu fire de tensionare care repoziționează volumele, astfel încât să ofere un aspect mai tineresc, mai odihnit și mai vesel.”
Mai puțin intimidant și mai popular, acidul hialuronic este un bun aliat pentru a-ți lumina fața. Doctorul Fadli recomandă și tratamente preventive precum peelingurile sau laserele care acționează asupra strălucirii tenului. „Din ce în ce mai multe femei cer o piele mai strălucitoare pentru a obține o „strălucire” plăcută, iar aceste tehnici sunt eficiente în menținerea acesteia”, confirmă ea.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.
Reteaua GRAL Medical&Oncofort deschide in Bucuresti un centru de terapii complementare: Recharge Wellness Center
Inspirat de nouă capodopere din departamentul de sculptură, precum și de luminile și culorile muzeului, Lancôme a conceput o ediție limitată de produse de îngrijire a pielii și de machiaj semnate Lancôme x Louvre.
Toate femeile se confruntă cu celulita însă la unele femei este mai vizibilă, iar la altele se vede mult destul de puțin. Dacă faci parte din prima categorie, Carmen Brumă are câteva soluții care va estompa efectul cojii de portocale.
Prada Beauty a lansat, în sfârșit, mult așteptatele game de îngrijire a pielii și de machiaj. Atingând echilibrul potrivit între creativitate și purtare, tot ceea ce face parte din gama Prada Beauty promite să fie deosebit de atractiv, cu o mulțime de formule elegante și texturi rafinate pentru a satisface cel mai exigent client.