Halsey este cea mai recentă celebritate care a intrat în lumea afacerilor cu un brand de frumusețe.
Artista a dezvăluit luni lansarea viitoarei sale mărci de frumusețe, About-Face, menită să celebreze „numeroasele fațete și forme de expresie care trăiesc în fiecare persoană”, potrivit mărcii.
many of you know ive done my own makeup for a long time. i believe makeup is about feeling cool, not looking perfect. “about-face” is available for preorder now ✨ https://t.co/0Psz9jTdCO -- @aboutfacebeauty pic.twitter.com/wsdqWK2BEW
— h (@halsey) January 4, 2021
About-Face se lansează pe 25 ianuarie cu trei tipuri de machiaj: Light Lock, o gamă de evidențiatoare iluminante și luciu de buze; Matte, o colecție de rujuri mate, creioane de buze și fard de ochi cu un pigment puternic și Shadowstick, o selecție de farduri de ochi. Marca se lansează cu un total de 40 de produse, care vor costa între 17 și 32 de dolari.
Halsey, un make-up artist autodidact și autoproclamat „înnebunit de frumusețe”, este cunoscută pentru că are un aspect eclectic, în continuă schimbare. Cântăreața poartă în mod regulat coafuri extravagante și optează pentru machiajul grafic pe covorul roșu, în timpul spectacolelor și în videoclipurile muzicale.

O parte din produsele About-Face
„Machiajul este o artă, iar arta este despre accidente fericite, nu despre orice ideal de perfecțiune”, a spus ea într-un comunicat. „Mă simt întotdeauna cel mai liberă atunci când creez look-uri fără să respect reguli. Industria de înfrumusețare are norme, dar vreau să încurajez oamenii să conteste aceste standarde și să permită lucrurilor să fie imperfecte și distractive.”
Halsey a colaborat cu Dineh Mohajer și Jeanne Chavez, fondatorii din spatele mărcilor de frumusețe Smith & Cult și Hardy Candy, pentru a dezvolta About-Face.
Produsele mărcii se vor vinde direct pe site-ul About-Face, precum și printr-un parteneriat exclusiv pe tot parcursul anului cu serviciul de abonament de frumusețe Ipsy. Următoarea lansare a mărcii este colecția Anti-Valentine’s Day.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.