Eticheta de lux niponă a fost fondată în 1997 de designerul Yasuko Furuta la Tokyo și impresionează prin siluete deconstruite și imprimeuri jucăușe. În colecțiile sale, Furuta, care s-a născut într-un orășel între Kyoto și Tokyo și a studiat designul vestimentar la Paris, combină idei de avangardă și croieli sofisticate cu purtabilitate. Centrul cooperării cu H&M va fi reinterpretarea pieselor cheie din arhiva TOGA, care va sărbători cea de-a 25-a aniversare anul viitor.
„TOGA este despre a fi curios, a nu se teme de schimbare și de a folosi marca pentru a găsi și defini valori (noi)”, mărturisește Yasuko Furuta.

Colecția H&M x TOGA ARHIVES va oferi rochii din tulle și cu decupaje sofisticate. Costumele ascuțite cu accente jucăușe indică esența arhivei bogate a TOGA. În ceea ce privește accesoriile, modelele florale se întâlnesc cu metalul, în timp ce gențile decorate cu perle asigură o eleganță jucăușă.

În colecție se mai regăsește un trench clasic, care - împreună cu jachete reversibile și îmbrăcăminte de lounge - este combinat cu un imprimeu fulard neașteptat. În campanie trebuie pus un accent special pe moda neutră din punct de vedere al genului - un accent care a fost întotdeauna important pentru Furuta.

H&M ne-a contactat prima dată în septembrie 2019. La început am fost foarte surprins să aud de la H&M. M-am întrebat de ce au ales TOGA, o etichetă japoneză independentă. Am avut ideea de a lua elementele de bază din colecțiile pentru femei și bărbați și de a le adăuga elemente noi pentru a crea o nouă perspectivă, noi valori. Ar fi o extensie a ceea ce am încercat să fac cu colecția principală TOGA, și anume să depășesc o înțelegere binară a genului și să explorez granițele. Când echipa H&M ne-a vizitat la Tokyo, au fost de acord să ne respecte conceptul și am plecat de acolo. Sunt încântată că, cu această colecție pentru H&M, un public mai larg poate descoperi și se poate bucura de design-urile TOGA”, spune Yasuko Furuta.
TOGA ARCHIVES x H&M va fi disponibilă începând cu 2 septembrie 2021.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză