Pentru a-și prezenta colecția Cruise 2024, Gucci a preluat un loc care nu a mai fost văzut până acum: Palatul Gyeongbokgung, un palat regal maiestuos, situat la nord de Seul, capitala sud-coreeană. Niciodată nu s-a ținut un astfel de eveniment între zidurile acestui gigantic și spectaculos monument istoric – cel mai mare și mai vizitat din oraș – construit în secolul al XIV-lea, în 1394, sub domnia dinastiei Josean.
Parada în acest fost loc al puterii coreene este cu atât mai simbolică cu cât Coreea de Sud strălucește astăzi în întreaga lume datorită puterii sale delicate, care face din această națiune epicentrul culturii pop contemporane. În zilele noastre, cultura K (K-pop, K-drama, K-beauty) continuă să influențeze lumea. De exemplu, platforma Netflix a anunțat o investiție de 2,3 miliarde de dolari în conținut în limba coreeană.
O modalitate pentru Gucci de a se asocia mai strâns și mai simbolic cu Coreea. O altă formă de putere moale pe scurt. „Frumusețea este o sursă constantă de inspirație pentru Gucci, dar necesită și îngrijire și atenție constantă. Suntem încântați să confirmăm angajamentul nostru față de moștenirea culturală coreeană și să îi aducem un omagiu prin această prezentare de modă”, a declarat Marco Bizzarri, Președinte și CEO al Gucci.
Colecția pentru această Croazieră 2024 preia această idee a legăturii dintre trecut și viitor, antic și contemporan, tradițional și modern. În fața pavilionului sălii tronului, Geunjeongjeon, total iluminat pentru ocazie, și cu fața la zgârie-norii orașului, epocile și stilurile dialogează, se ciocnesc, se amestecă. Garderoba evocă look-ul de stradă al tânărului coreean în pantaloni largi și un top decupat cu trei dungi sau într-o versiune mai burgheză într-o fustă cu talie midi cu fante, îmbrăcată cu un corset cu mâneci bomber detașabile. Nodurile Otgoreum preluând codurile hanbok-ului, costumul tradițional coreean, dau peste bustul rochiilor de seară din mătase roșie sau o haină de satin roz.
Tot know-how-ul italian este exprimat în arta hibridizării cu această jachetă bomber reproiectată ca o fustă lungă de seară, această haină albă din satin care se transformă într-o rochie elegantă prin desfacerea mânecilor.
K-POP
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.