Gucci și-a asigurat prima poziție în clasamentul BrandZ 2021 Top 30 Cele mai valoroase mărci italiene, care măsoară valoarea mărcilor prin combinarea datelor financiare cu cercetarea brand equity. Casa de modă ocupă primul loc pentru al treilea an, cu o valoare a mărcii care a crescut cu 12% până la 33,8 miliarde de dolari față de 2020.
În clasament apar și alte șase mărci de lux. Prada este al doilea cel mai valoros brand dintre jucătorii de modă și lux cu o valoare de aproape 4 miliarde de dolari, ceea ce a asigurat casei poziția a șasea pe listă, în spatele companiei de automobile Ferrari. Fendi și Bottega Veneta au fost printre cei mai rapizi ascendenți, valoarea primei mărci crescând cu 48% până la 3,2 miliarde de dolari, iar a celei din urmă cu 54% până la 2,2 miliarde de dolari. S-au clasat pe locul opt, respectiv pe locul 12, urmate de Armani, locul 13, cu o valoare a mărcii de 2,1 miliarde de dolari.
Bulgari și Salvatore Ferragamo s-au clasat pe locul 15 și respectiv pe locul 19, dar au înregistrat tendințe opuse. Prima marcă a crescut cu 27%, până la 1,6 miliarde de dolari, în timp ce valoarea de marcă a celei din urmă a scăzut cu 11%, până la 1,1 miliarde de dolari, comparativ cu anul trecut.
„A fi recunoscut ca lider în anul în care marca sărbătorește centenarul este simbolul capacității unui brand de a se asigura că acesta a rămas contemporan și cred că acesta este de fapt unul dintre cele mai mari puncte forte ale Gucci: capacitatea sa de a reinventa și de a se asigura în mod constant că este relevant pentru astăzi”, a declarat Robert Triefus, vicepreședinte executiv la Gucci, potrivit WWD.
Adelina Pestrițu a dezvăluit detalii despre câștigurile financiare de pe urma proiectelor din mediul online.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.