Veniturile au scăzut în prima jumătate a anului 2020 pentru Kering, care a asistat totuși la o creștere a canalului online. Dacă în prima jumătate a anului, gigantul luxului francez și-a văzut scăderea cifrei de afaceri cu 29,6% până la peste 5,37 miliarde de euro, după -16% din vânzările din primul trimestru și -44% în al doilea, și a înregistrat o scădere de 30,9% în comerțul cu amănuntul și 27% în comerțul cu ridicata, comerțul electronic a înregistrat în schimb un salt de 47,2%.
În special, în al doilea trimestru, când a raportat o creștere de 72,4%, vânzările online s-au dovedit a fi un canal cheie în toate regiunile, ajungând la 13% din vânzările în prima jumătate. Numai în al doilea trimestru, veniturile consolidate s-au ridicat la 2,17 miliarde de euro (-43,5%). În plus, în cele șase luni, rezultatul operațional curent al grupului a scăzut cu 57,7% la 952,4 milioane de euro, cu o marjă de 17,7%, în timp ce EBITDA (Indicatorul EBITDA este prescurtarea de la Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization, în traducere insemnand profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a înregistrat o scădere de 40,4% la 1,67 miliarde cu o marjă de 31,1%. Profitul net a fost de 569,3 milioane EUR (-63,4%).
Printre casele de modă, Gucci a fost cea mai performantă casă a grupului, realizând vânzări de 3,07 miliarde de euro (-33,5%), urmată de Saint Laurent cu 681,1 milioane (-30%) și Bottega veneta cu 503,1 milioane (-8,4%). Celelalte mărci, inclusiv Balenciaga și Alexander McQueen, au raportat în schimb o scădere de 25% la 919,1 milioane de euro.
După un început de an excelent, rezultatele grupului au fost afectate de tendința diferită din perioada legată de pandemie, în special din cauza diferitelor faze ale comerțului cu amănuntul. În aprilie, de fapt, aproximativ 65% dintre buticuri au fost închise, cu redeschideri treptate în Europa și Japonia în mai și o recuperare lentă a Asiei-Pacific condusă de China continentală. În iunie, 15% din magazine erau încă închise, iar Statele Unite au început să fie țara cea mai afectată de pandemie. În plus, pe parcursul perioadei, fluxurile turistice au fost drastic reduse.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.