Industria bunurilor de lux și-a revenit puternic de la începutul anului, alimentată de cererea uriașă din Asia și Statele Unite. Kering a declarat marți că veniturile generale comparabile au scăzut cu 95% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, cu un an mai devreme, și au fost cu 11% mai mari decât nivelurile lor pre-pandemice din 2019. Veniturile totale au ajuns la 4,16 miliarde de euro (4,92 miliarde de dolari).
La marca Gucci, care reprezintă mai mult de jumătate din veniturile grupului și 76% din profitul operațional, vânzările au crescut cu 86% de la an la an, crescând ritmul față de trimestrul anterior. După reducerea cheltuielilor de marketing și a prezentărilor de modă în 2020, Gucci împlinește 100 de ani, menținând buzz-ul din jurul brandului cu evenimente și noi colecții, inclusiv una prezentată în luna aprilie, unde desenele Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri ale mărcii Balenciaga, alt brand deținut de Kering.
Această colecție va ajunge probabil la magazine la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, în timp ce lansarea filmului „House of Gucci”, regizat de Ridley Scott, cu Lady Gaga, Adam Driver și Al Pacino în rolurile principale, ar putea să ofere o vizibilitate suplimentară mărcii, transmite Reuters.
Revenirea s-a extins dincolo de mărcile de succes ale conglomeratelor de lux până la etichetele de nivel inferior. LVMH a marcat luni profitabilitatea și veniturile record la Fendi, Loewe și Celine, în timp ce Kering a spus că Yves Saint Laurent a atins un nivel critic, vânzările revenind în toate regiunile, iar veniturile Bottega Veneta atingând un nivel record în al doilea trimestru.
Șeful finanțelor Kering, Jean-Marc Duplaix, a declarat că grupul va continua să investească pentru a-și sprijini brandurile în a doua jumătate a anului, într-o perioadă în care conglomeratele de bunuri de lux investesc fonduri în marketing și evenimente. Duplaix a spus că acest lucru nu va veni în detrimentul profitabilității, marjele urmând să crească în a doua jumătate.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.