Grupul Kering, care deține Gucci, a înregistrat un profit uriaș

Vânzările grupului francez de lux Kering aproape s-au dublat în al doilea trimestru, pe măsură ce restricțiile s-au relaxat în mare parte a lumii, eticheta sa de modă Gucci accelerând brusc și sperând să valorifice în continuare anul centenarului său.

Industria bunurilor de lux și-a revenit puternic de la începutul anului, alimentată de cererea uriașă din Asia și Statele Unite. Kering a declarat marți că veniturile generale comparabile au scăzut cu 95% în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, cu un an mai devreme, și au fost cu 11% mai mari decât nivelurile lor pre-pandemice din 2019. Veniturile totale au ajuns la 4,16 miliarde de euro (4,92 miliarde de dolari).

La marca Gucci, care reprezintă mai mult de jumătate din veniturile grupului și 76% din profitul operațional, vânzările au crescut cu 86% de la an la an, crescând ritmul față de trimestrul anterior. După reducerea cheltuielilor de marketing și a prezentărilor de modă în 2020, Gucci împlinește 100 de ani, menținând buzz-ul din jurul brandului cu evenimente și noi colecții, inclusiv una prezentată în luna aprilie, unde desenele Gucci au fost încrucișate cu siluete și logo-uri ale mărcii Balenciaga, alt brand deținut de Kering.

Această colecție va ajunge probabil la magazine la sfârșitul celui de-al treilea trimestru, în timp ce lansarea filmului „House of Gucci”, regizat de Ridley Scott, cu Lady Gaga, Adam Driver și Al Pacino în rolurile principale, ar putea să ofere o vizibilitate suplimentară mărcii, transmite Reuters.

Revenirea s-a extins dincolo de mărcile de succes ale conglomeratelor de lux până la etichetele de nivel inferior. LVMH a marcat luni profitabilitatea și veniturile record la Fendi, Loewe și Celine, în timp ce Kering a spus că Yves Saint Laurent a atins un nivel critic, vânzările revenind în toate regiunile, iar veniturile Bottega Veneta atingând un nivel record în al doilea trimestru.

Șeful finanțelor Kering, Jean-Marc Duplaix, a declarat că grupul va continua să investească pentru a-și sprijini brandurile în a doua jumătate a anului, într-o perioadă în care conglomeratele de bunuri de lux investesc fonduri în marketing și evenimente. Duplaix a spus că acest lucru nu va veni în detrimentul profitabilității, marjele urmând să crească în a doua jumătate.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC