Gigantul tehnologic Google a colectat fără permisiune date medicale despre zeci de milioane de americani, a informat luni în exclusivitate cotidianul The Wall Street Journal, care a citat documente interne şi surse la curent cu problema, transmite EFE.
Colectarea datelor a făcut parte dintr-o iniţiativă a Google, intitulată 'Project Nightingale' (Proiect Privighetoarea), prin intermediul căreia Google accesează informaţii ale pacienţilor companiei medicale Ascension, cea mai mare firmă catolică de acest tip şi care are sediul în Saint Louis (Missouri). Acordul a fost semnat în secret anul trecut, însă schimbul de date dintre Google şi Ascension s-a accelerat în această vară, conform documentelor interne consultate de The Wall Street Journal. Prin acest acord, Google ar putea avea acces la datele personale a zeci de milioane de americani care locuiesc în 21 din cele 50 state ale SUA. Între datele colectate de Google, figurează diagnostice medicale, rezultate ale unor teste de laborator şi registre de internare, între alte rapoarte, ceea ce echivalează cu un istoric medical complet, cu nume şi date de naştere ale pacienţilor, a detaliat ziarul american.
Nici pacienţii şi nici medicii nu au fost anunţaţi despre schimbul de date între Google şi Ascension, conform The Wall Street Journal, care a arătat că cel puţin 150 de angajaţi ai companiei tehnologice au avut deja acces la datele privind sute de milioane de pacienţi. Potrivit ziarului, contractul dintre Google şi Ascension se încadrează în apetitul în creştere al Silicon Valley pentru analiza datelor din industria medicală, o direcţie de afaceri care este de asemenea explorată de Amazon şi Microsoft, deşi acele companii nu au obţinut încă un acord de importanţa celui reuşit de Google. (continuarea - Agerpres.ro)
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.