Gigi Hadid a semnat un nou capitol dedicat modei și soarelui cu Havaianas pe 28 mai. În inima vibrantă a cartierului SoHo, icoana podiumului a devenit, pentru o vară, directoarea artistică a unei colecții capsulă în ediție limitată, combinând flerul său stilistic cu moștenirea iconică a brandului brazilian.
Această colecție exclusivă, numită Gigi Hadid x Havaianas, celebrează o dulce căsătorie între estetica retro pin-up și stilul californian cool. Este disponibilă în patru modele revizitate - patru invitații la călătorie - care îmbină imprimeuri cu apusuri de soare extravagante, valuri și reflexii ale spumei de mare. Glamourul anilor '50 cochetează cu casualitatea plajelor aurii: un echilibru perfect între nostalgia elegantă și modernitatea încrezătoare. Acest proiect creativ marchează punctul culminant al unui parteneriat inițiat la începutul acestui an, când Gigi Hadid a fost numită Ambasador Global Havaianas. În acest rol, supermodelul își infuzează acum viziunea artistică și aura internațională într-un brand sinonim cu libertatea, soarele și eleganța relaxată.
Evenimentul de lansare, desfășurat în atmosfera confortabilă și șic a restaurantului Altro Paradiso din New York, a reflectat colecția: un amestec inteligent de relaxare însorită și sofisticare vintage. Pereți împodobiți cu postere retro, palete de albastru oceanic și roz amurg, detalii cu scoici și trimiteri la cultura surfingului... fiecare colț a evocat universul acestei colecții concepute ca o evadare glamuroasă la malul mării. Printre invitații aleși cu grijă, veniți din întreaga lume pentru a celebra această nouă alianță în domeniul modei, s-au numărat vedeta braziliană Sabrina Sato, muza britanică Olivia Neill, precum și figuri influente precum Alexander Roth, Maria Pombo, Nil Sani și Malu Borges. O constelație de personalități unite de același spirit: cel al unei veri infuzate cu stil, libertate și vibrații pozitive.
În ziua lansării oficiale, o imagine cu Gigi Hadid a aprins rețelele de socializare: văzută pe străzile din New York, top modelul a pășit pe străzi într-o rochie de designer și cu pantofi Havaianas în picioare, dovedind că șlapii, odinioară limitați la plajă, sunt acum un accesoriu de modă în sine. Acest look natural, dar perfect stăpânit, întruchipează spiritul colecției capsule: glamour fără constrângeri și siguranța că, în 2025, stilul poate fi experimentat și desculț, în șlapi șic.
Colecția Gigi Hadid x Havaianas, lansată oficial la nivel mondial pe 28 mai, este un must-have al sezonului. Ea întruchipează atât eleganța naturală a lui Gigi, cât și spiritul liber al lui Havaianas - un duo însorit, irezistibil de estival.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.
Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.