Francezii trebuie să mai rămână în izolare încă câteva săptămâni, probabil, iar întrebările post-carantină sunt deja pe buzele tuturor: cum își vor organiza noile vieți? Într-adevăr, unii nu înțeleg de ce școlile se pot redeschide începând cu 11 mai, în timp ce barurile și restaurantele vor trebui să rămână închise.
Dar apare o altă întrebare, în special în ceea ce privește logistica. În mod normal, saloanele și magazinele vor trebui să se redeschidă după ridicarea carantinei. Dar ce se întâmplă cu magazine precum Galeriile Lafayette sau Printemps care primesc câteva mii de clienți în același timp?
În timp ce unii patroni cred că e suficient să reducă numărul de clienți în magazine, să pună la dispoziție dezinfectant la intrare și să igienizeze magazinele, directorul general al Galeriilor Lafayette e sceptic. Pentru el, este evident că nu se va mai reveni la normal înainte de 2021.
Nicolas Houzé
Nicolas Houzé speră că magazinele sale nu vor rămâne închise după 11 mai, ceea ce ar fi un dezastru economic. Grupul și-a pierdut deja jumătate din cifra de afaceri, un miliard de euro și a trebuit să solicite un împrumut de la stat, primul în 125 de ani de existență.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.