„Lucrările la proiectul Matei Millo, o clădire de birouri cu nouă etaje, au fost demarate în ianuarie 2019, iar lucrările de dezafectare a vechii clădiri Tandem au fost demarate recent. Matei Millo, clădire de birouri în valoare de 40 de milioane de euro, a primit certificarea BREEAM Excellent cu scorul 83,2, cel mai mare acordat unui proiect office din București”, a declarat Geo Mărgescu, CEO și cofondator Forte Partners.
Matei Millo și clădirea Tandem fac parte din proiectul Sector 0, o inițiativă Forte Partners pe segmentul office premium. Sector 0 constă în dezvoltarea de clădiri de birouri destinate comunităților creative, atât companiilor, cât și celor care lucrează pe cont propriu. Sector 0 va demarca o zonă de clădiri perfect integrate în stilul arhitectural înconjurător (art deco), în vecinătatea clădirii reprezentative a Palatului Telefoanelor.
Clădirea de birouri Matei Millo are o suprafață totală închiriabilă (GLA) de 9.000 de metri pătrați, o pondere a spațiilor verzi în suprafața totală a ariilor comune de peste 30%, un regim de înălțime 3S+P+9E, 130 de locuri de parcare proprii, acces facil la toate mijloacele de transport în comun (autobuze, troleibuze, metrou Piața Universității).
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.