Gândiți-vă că există multe mirosuri ciudate în lume pe care oamenii le iubesc, cum ar fi un foc, ojă, alcool. Ford a efectuat un sondaj întrebând oamenii dacă le-ar fi dor de vehiculele cu motor cu ardere internă și 70% au răspuns că da, deoarece le place mirosul de benzină.
În mod clar, atracția senzorială a mașinilor pe benzină este ceva ce consumatorilor le place, mai ales după ce au trecut la alimentarea cu baterie. Dacă te afli printre acești oameni, nu te îngrijora; Ford a lansat noul Mach-Eau.
Ford a prezentat, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood, parfumul Mach-Eau. Acesta imită mirosul benzinei și, din păcate sau din fericire, nu va fi comercializat. Cel puțin, nu pentru moment.
Mach-Eau este „un parfum premium pentru cei care tânjesc la performanțele noului Mustang Mach-E GT, dar în același timp nu pot renunța la mirosurile evocatoare ale mașinilor tradiționale pe benzină”, susțin reprezentanții companiei.
Mach-Eau a fost creat cu ajutorul firmei de consultanță Olfiction și are accente lemnoase, mosc și o ușoară tentă de cauciuc. Pentru a ajunge la mirosul final, cei de la Olfiction au analizat chimicalele pe care le emit motoarele, benzina și interioarele mașinilor.
Apoi, substanțele predominante au fost amestecate cu ghimbir albastru, lavandă, mușcată și lemn de santal.
Parfumul a fost lansat împreună cu modelul 480HP Mustang Mach-E GT, care și-a făcut debutul european la Goodwood Festival of Speed din 2021.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.