Aceasta este prima declarație publică a lui Benedetto Vigna, CEO Ferrari de la 1 septembrie, cu ocazia prezentării conturilor pentru trimestrul al treilea din 2021. Producătorul din Maranello a încheiat trimestrul al treilea cu o creștere de două cifre și se îndreaptă către un record. Veniturile nete au fost de 1,05 miliarde de euro, în creștere cu 18,6% față de anul precedent și cu 15,1% față de trimestrul al treilea din 2019. Livrările totale au fost de 2.750 de unități, în creștere cu 18,9% față de trimestrul al treilea al anului trecut și cu 11,2% față de aceeași perioadă a anului 2019. Profitul net este de 207 milioane, în creștere cu 21%.
Ferrari și-a revizuit estimările pentru sfârșitul anului, desigur, cu condiția să nu mai existe noi restricții din cauza pandemiei de Covid-19. Ferrari se așteaptă la venituri mai mari sau egale cu 4,3 miliarde de euro (3,5 miliarde în 2020), un câștig pe acțiune diluat ajustat de 4,30 euro (2,88 anul trecut) și un ebitda ajustat de aproximativ 1,52 miliarde (estimarea anterioară a fost între 1,45 și 1,5 miliarde), ebit de 1,05 miliarde (era de așteptat între 0,97 și 1,02 miliarde), cash flow industrial liber de aproximativ 550 milioane euro (de la 450 milioane).
Cu Vigna la Rossa, el a ales să accelereze inovația tehnologică, punând la volan un om care și-a creat un motiv pentru a trăi din această temă. După demisia bruscă a lui Louis Camilleri, care la rândul său a preluat conducerea înaintea morții lui Sergio Marchionne, în iulie 2018, și interimatul președintelui John Elkann, Ferrari are în sfârșit un nou CEO cu care să proiecteze viitor.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.