În timpul întâlnirii anuale a mărcii, președintele John Elkann a anunțat că primul EV al companiei va fi lansat la jumătatea acestui deceniu, mult mai devreme decât se aștepta oricine, relatează Automotive News Europe. Anunțul vine la mai puțin de șase luni după ce fostul CEO Louis Camilleri a spus că Ferrari nu va deveni niciodată complet electrică.
„Suntem foarte încântați de primul nostru Ferrari complet electric pe care intenționăm să îl dezvăluim în 2025”, a spus el în timpul întâlnirii. „Continuăm să ne executăm strategia de electrificare într-un mod extrem de disciplinat.”
Deși primul hibrid al companiei, SF90 Stradale cu 986 de cai putere, s-a dovedit a fi un succes atât în rândul presei auto, cât și al pasionaților atunci când a fost introdus în 2019, Camilleri nu a părut niciodată pe deplin convins de electrificare în perioada în care a condus Ferrari. În același an, executivul a spus că un vehicul electric al mărcii nu va sosi cel mai devreme până la ultima parte a deceniului și că toți clienții săi au avut „dificultăți” să înțeleagă ideea unei mașini sport complet electrice. Apoi, în noiembrie anul trecut, el a spus că nu va vedea marca devenind complet electrică sau alimentată de baterii în proporție de 50% în timpul vieții sale.
Desigur, nu vă așteptați ca Ferrari să renunțe încă la motoarele sale puternice cu ardere internă. Elkann a tachinat debutul a trei mașini noi în lunile următoare, deși nu a oferit detalii. El a mai spus că răspunsul mărcii la SUV-ul Lamborghini Urus, Purosangue, este pe cale de a fi lansat anul viitor și „se dovedește a fi ceva special”.
Totuși, dezvoltarea mașinilor nu este singurul lucru pe care se concentrează Ferrari. Compania își dublează, de asemenea, eforturile pentru a găsi un nou CEO experimentat în tehnologie (Elkann ocupă în prezent acest rol interimar), potrivit Bloomberg.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.