Ferrari lansează colecția capsulă Charles Leclerc

Ferrari dezvăluie o colaborare inedită: o colecție capsulă creată împreună cu Charles Leclerc, pilotul său emblematic și unul dintre cei mai eleganți reprezentanți ai noii generații de sportivi.

Lansată oficial pe 21 mai 2025, în cadrul unui eveniment exclusivist la Nikki Beach Monte Carlo, colecția „Ferrari x Charles Leclerc” este rezultatul unei colaborări strânse între Leclerc și Rocco Iannone, directorul creativ al Ferrari Style. Această linie vestimentară reflectă stilul personal al lui Leclerc în afara circuitului, combinând eleganța relaxată a Rivierei cu estetica sofisticată a brandului Ferrari.

„Această garderobă este fuziunea perfectă între estetică, design și funcționalitate, encapsulând spiritul unic al lui Charles și esența Ferrari”, a declarat Iannone. „Împreună, am creat un look sportiv și contemporan, care transmite un mesaj de savoir-faire și savoir-vivre, conectând spiritul competitiv al lui Charles cu stilul unui tânăr care trăiește autentic și natural.”

Colecția include piese esențiale precum hanorace, tricouri, pantaloni din bumbac cu buzunare funcționale și jachete din denim tratate cu tehnici speciale de vopsire, evocând atmosfera Rivierei. Un element distinctiv este hanoracul bej cu fermoar, preferatul lui Leclerc, care simbolizează confortul și discreția pe care le caută în viața de zi cu zi.

Accesoriile completează această viziune, incluzând mănuși de pilotaj, ochelari de soare cu design angular, șepci și trei trunchiuri de piele lucrate manual, fiecare având un scop specific: unul pentru garderobă, unul pentru cască și unul pentru ceasuri sau ochelari de soare. Aceste piese reflectă dualitatea lumii lui Leclerc, unde funcționalitatea întâlnește rafinamentul.

Colecția este disponibilă pentru achiziție începând cu 21 mai 2025, online și în buticurile Ferrari selectate din întreaga lume. Această colaborare marchează un nou capitol în extinderea brandului Ferrari dincolo de lumea auto, consolidându-și prezența în universul modei de lux.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Cătălin Botezatu s-a fotografiat cu Paris Hilton

Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.

Bentley are un nou logo, după 20 de ani

Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

hourglass_full 3 day ago format_list_bulleted FASHION
Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Lauren Sánchez a făcut furori într-o ținută de la un brand românesc

Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION
Sharon Stone, din nou muză a casei Mugler în cea mai puternică campanie a anului

Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted FASHION
Cu Balenciaga | PUMA, moda conceptuală îmbrățișează performanța sportivă

Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Kylian Mbappé, imaginea renașterii casei Dior sub conducerea lui Jonathan Anderson

Dior dezvăluie o nouă eră asociindu-l pe Kylian Mbappé cu viziunea sa pentru vara anului 2026.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted FASHION