Proiectul, dezvoltat în parteneriat cu fintech-ul italian Conio, vizează clienții din clubul privat Ferrari Hyperclub, format din 100 de colecționari pasionați de curse de anduranță. Tokenul ”Ferrari 499P” va putea fi tranzacționat între membrii clubului și folosit pentru licitații interne, urmând să debuteze odată cu sezonul 2027 al Campionatului Mondial de Anduranță.
”Este o modalitate de a consolida sentimentul de apartenență al celor mai loiali clienți”, a declarat Enrico Galliera, directorul comercial și de marketing al Ferrari. Inițiativa vine în contextul în care brandurile de lux caută să atragă tinerii antreprenori din domeniul tehnologiei și al inteligenței artificiale, o generație tot mai activă pe piețele cripto.
Ferrari a început să accepte plăți în Bitcoin, Ethereum și USDC pentru automobile în SUA din 2023, extinzând opțiunea în Europa anul trecut. În prezent, Conio așteaptă obținerea licenței conform noii reglementări europene MiCA pentru active digitale.
”Potențialul de dezvoltare este uriaș”, a spus Davide Rallo, strategul fintech al Conio, în timp ce valoarea Bitcoin a crescut cu aproximativ 60% în ultimul an, pe fondul revenirii interesului pentru activele digitale, susținut inclusiv de președintele american Donald Trump.
Producătorul de supermașini Ferrari a dezvăluit cel mai nou model al său, care atrage toate privirile, însă acesta nu există în realitate.

Modelul, denumit F76, a fost realizat pentru a celebra cea de-a treia victorie consecutivă a companiei italiene la cursa de 24 de ore de la Le Mans, obținută cu mașina de competiție Ferrari 499P și a fost creat pentru a ilustra cum ar putea arăta viitorul mărcii, atât din punct de vedere al designului, cât și al tehnologiei.
Însă F76 a fost conceput exclusiv pentru lumea digitală, sub forma unui NFT (n.r. non-fungible token – jeton nefungibil) și poate fi controlat de doi șoferi, având două volane.
Ferrari afirmă că modelul F76 a fost creat urmând principiul „forma urmează funcția” (form-follows-function) și promite că unele din
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.