Această poveste olfactivă începe în 1925, în atelierul de blană și piele pe care Adele Casagrande Fendi l-a deschis la Roma împreună cu soțul ei Edoardo Fendi. Avea doar 21 de ani atunci. Acest loc, unde începe totul, este transmis din generație în generație.
Fendi a zdruncinat mereu codurile, s-a pus mereu la îndoială pentru a deveni exclusivist și întruchipat. Aceste șapte parfumuri reflectă această stare de spirit. Sunt uniți, ca o familie. Prin urmare, acest arbore genealogic se deschide cu Adele, matriarha. Parfumul său Casa Grande îi evocă istoria și talentul. Un parfum intens ca pielea și cald ca blana, cu smirnă picantă din Somalia, senzualitatea chihlimbarului, cremositatea unei cireșe dulci și generozitatea vaniliei și a boabelor de tonka.
Apoi vine fiica lui, Anna Fendi, una dintre cele cinci surori Fendi. Parfumul Dolce Bacio evocă un sărut, cel al unei mame pentru fiica ei. Acest suc este verde și floral ca o grădină pe înălțimile Romei, cu caiși însoriți, paciuli indonezian ușor afumat și trandafir turcesc de damaschin.
Intră Silvia Venturini Fendi cu Perché No. Ea este creatorul iconicelor genți Baguette și Peekaboo. Parfumul său reflectă inventivitatea cu simplitatea ca manifest. Este inspirat din grădina casei lor de la țară, cu piper roz brazilian afumat de tămâie și lemn de santal, balsamic, care încadrează parfumul.
Este rândul celor două fiice ale sale, a patra generație. Delfina Delettrez Fendi cu Semper Mio vorbește despre familia ei. Este proaspăt cu bergamotă de Calabria, mistic cu lemn de cedru și intens cu floare de portocal marocan. Leonetta Luciano Fendi cu Ciao Amore își imaginează un parfum spontan și plin de viață, ca ea. Este inspirat de Ponza unde familia își petrece verile. Se amestecă smochin și floare de portocal din Tunisia și boabe de tonka.
Apoi îi găsim pe gemenii Delfinei, Tazio și Dardo Vascellari Delettrez Fendi, cu La Baguette. Un parfum blond ca grâul, dulce ca gustarea lor: o felie de pâine. Un parfum cu iris pudrat, vanilie de Madagascar și piele senzuală.
Această călătorie olfactivă se încheie cu Kim Jones, director artistic al colecțiilor pentru femei Fendi din 2020. Prima Terra evocă Africa unde și-a petrecut copilăria cu mandarine din Calabria și Sicilia, rozmarin din Tunisia și Maroc care, toate evocă prospețimea unei colonii care devine lemnos și piele ca pământul după o furtună. Mai mult decât o colecție de parfumuri, o carte olfactivă cu inima deschisă.
The North Face și SKIMS fac echipă pentru o colecție care îmbină stilul și performanța.
Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.
Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.
Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.
Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.
Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.
Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.
SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.
Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.
evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.