Facebook este principala platforma de comunicare in Romania, dar si in multe alte parti ale lumii. Aici se propaga cel mai usor informatiile si stirile despre Coronavirus. Facebook a luat o decizie importanta in aceasta privinta.
Decizia reprezintă o abordare neobişnuit de agresivă a companiei Facebook, care, de obicei, limitează distribuirea conţinuturilor cu dezinformări medicale prin intermediul unor restricţii ce vizează rezultatele căutărilor online şi reclamele, dar care permit conţinuturilor originale să rămână vizibile pe platformă.
Această abordare i-a supărat pe criticii companiei, care spun că aceasta a eşuat în tentativele sale de a reduce răspândirea inexactităţilor ce reprezintă o ameninţare globală majoră la adresa sănătăţii.
În special, dezinformările despre vaccinare s-au răspândit foarte mult pe reţelele de socializare în multe ţări în ultimii ani, inclusiv pe durata unor campanii majore de vaccinare demarate împotriva poliomielitei în Pakistan şi de imunizare împotriva febrei galbene în America de Sud.
Facebook a luat o decizie importanta pentru a indemna utilizatorii care cauta informatii despre coronavirus sa se informeze corect. In momentul in care dai o cautare dupa postari sau orice alta informatie despre coronavirus, pe Facebook, site-ul de socializare iti va recomanda automat sa vizitezi site-ul Organizatiei Mondiale a Sanatatii, pentru a lua informatiile cele mai corecte.
Pe Facebook circula tot mai multe informatii fake in privinta coronavirus: de la numar de infectar pana la sfaturi de protejare. Inclusiv autoritatile din Romania au transmis faptul ca cetatenii trebuie sa se protejeze de informatiile false care circula pe internet si in special pe Facebook.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.