Este colaborarea care ne încântă începutul de săptămână. Brandul avangardist de modă Coperni, care a devenit viral pe rețelele de socializare, ne surprinde încă o dată cu o colaborare îndrăzneață. Prin parteneriatul cu evian®, Casa dezvăluie o sticlă de apă de sticlă de 750 ml, pe urmele altor etichete prestigioase precum Balmain, Virgil Abloh și Jean-Paul Gaultier, oferind în același timp o experiență unică.
„Suntem încântați să dezvăluim această colaborare incredibilă cu evian® care permite designului și inovației să se împletească în interiorul acestor sticle în ediție limitată. Crescând în Franța, am colectat întotdeauna sticle evian în ediție limitată®, prin urmare este o onoare pentru noi să proiectăm versiune nouă astăzi”, dezvăluie duo-ul din fruntea Coperni, Sébastien Meyer și Arnaud Valliant.
Cunoaștem creațiile unice ale lui Coperni care evocă o atemporalitate unică în lumea modei și a artei, din care este inspirat acest parteneriat dintre cele două mărci. Prin designul său inovator, noua sticlă ediție limitată oferă o experiență unică: privind în interior, descoperim o constelație care descrie istoria celor două mărci, care ne transportă într-o călătorie artistică, în care poezia, inovația și mișcarea. În centrul constelației se află o reprezentare a sursei emblematice de apă minerală naturală evian® din Evian-Les-Bains, întruchipând puritatea apei născute în inima Alpilor.
Pentru a amplifica experiența, evian® și Coperni au dezvoltat și coastere luminoase, care să fie plasate sub sticlă. Astfel iluminată, constelația se dezvăluie în transparență, pentru a-ți face masa să strălucească de ingeniozitate. „La evian, credem că inovația, imaginația și designul au puterea de a crea experiențe extraordinare. Colaborarea noastră cu Coperni pentru dezvoltarea acestei sticle reprezintă o sărbătoare a creativității, în conformitate cu filozofia noastră „Live”. Young” sau „Let’s” trăiește tânăr.” Designul său unic reprezintă nu numai frumusețea procesului natural de filtrare a apei noastre din inima munților, ci și poezia vieții”, adaugă Dawid Borowiec, Director Global al evian®.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo