Este colaborarea care ne încântă începutul de săptămână. Brandul avangardist de modă Coperni, care a devenit viral pe rețelele de socializare, ne surprinde încă o dată cu o colaborare îndrăzneață. Prin parteneriatul cu evian®, Casa dezvăluie o sticlă de apă de sticlă de 750 ml, pe urmele altor etichete prestigioase precum Balmain, Virgil Abloh și Jean-Paul Gaultier, oferind în același timp o experiență unică.
„Suntem încântați să dezvăluim această colaborare incredibilă cu evian® care permite designului și inovației să se împletească în interiorul acestor sticle în ediție limitată. Crescând în Franța, am colectat întotdeauna sticle evian în ediție limitată®, prin urmare este o onoare pentru noi să proiectăm versiune nouă astăzi”, dezvăluie duo-ul din fruntea Coperni, Sébastien Meyer și Arnaud Valliant.
Cunoaștem creațiile unice ale lui Coperni care evocă o atemporalitate unică în lumea modei și a artei, din care este inspirat acest parteneriat dintre cele două mărci. Prin designul său inovator, noua sticlă ediție limitată oferă o experiență unică: privind în interior, descoperim o constelație care descrie istoria celor două mărci, care ne transportă într-o călătorie artistică, în care poezia, inovația și mișcarea. În centrul constelației se află o reprezentare a sursei emblematice de apă minerală naturală evian® din Evian-Les-Bains, întruchipând puritatea apei născute în inima Alpilor.
Pentru a amplifica experiența, evian® și Coperni au dezvoltat și coastere luminoase, care să fie plasate sub sticlă. Astfel iluminată, constelația se dezvăluie în transparență, pentru a-ți face masa să strălucească de ingeniozitate. „La evian, credem că inovația, imaginația și designul au puterea de a crea experiențe extraordinare. Colaborarea noastră cu Coperni pentru dezvoltarea acestei sticle reprezintă o sărbătoare a creativității, în conformitate cu filozofia noastră „Live”. Young” sau „Let’s” trăiește tânăr.” Designul său unic reprezintă nu numai frumusețea procesului natural de filtrare a apei noastre din inima munților, ci și poezia vieții”, adaugă Dawid Borowiec, Director Global al evian®.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.